Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av TeslaSvein63, søndag 30. november 2014, klokken 15:54

« forrige - neste »

Haldenser

Fikk raskt svar på henvendelsen jeg sendte inn med lovnader om at de skulle fikse dette asap:

Thank you so much for your email and your constructive feedback.

I agree that this is unacceptable and we will right away take the measures needed to correct this and ensure a good experience for all visitors to this location.

Thank you for your interest in Tesla and our SC network and please feel free to contact us at any time, be it with positive or, as in this case, negative feedback regarding our SC stations or the like.

2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

ducktolate

Det er ofte slik at det er den første kaffekoppen eller plastdunken utenfor søppelbøtta som starter søppelberget. Da tror folk det er greit... Det bør jo ikke være slik. Sist jeg var på Elverum ryddet jeg bort flere spylerveskekanner. 20 m måtte jeg gå for å kaste de i en svær kontainer som stod der. Bør være unødvendig, men jeg tror kanskje de fleste synderne ikke er på dette forumet. Det håper jeg i allefall.

fonberg

Sitat fra: Haldenser på torsdag 29. januar 2015, klokken 08:47
Fikk raskt svar på henvendelsen jeg sendte inn med lovnader om at de skulle fikse dette asap:

Thank you so much for your email and your constructive feedback.

I agree that this is unacceptable and we will right away take the measures needed to correct this and ensure a good experience for all visitors to this location.

Thank you for your interest in Tesla and our SC network and please feel free to contact us at any time, be it with positive or, as in this case, negative feedback regarding our SC stations or the like.

Bra jobba @Haldenser. Så får vi vente og se om det har effekt å ta det opp gjennom denne kanalen. Jeg håper det.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

bb

Jeg rapporterer stadig til Supercharger-EU@teslamotors.com og vil oppfordre andre til å gjøre det samme. De kan sentralt følge med på lading, men alt annet rundt laderne har de ingen mulighet til å «se». På Gol kom jeg over en kabel som var litt skadd. Den ladet fint, men bør nok inspiseres og muligens byttes.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

krl

Lar det seg gjøre å kjøre med ladekabelen tilkoblet? Det ser nesten ut som om noen har prøvd seg på noe slikt..

Øggen

Nei. Tror ikke du får den i N en gang. Ikke sikker på det, men i D går den iallefall ikke om kabel er tilkoblet og låst. Om du trykker på unlock cable og du da kan kjøre vet jeg heller ikke. Har ikke akkurat vært en problemstilling jeg har villet prøve ut

Speeder

I følge nyeste NEK-400 skal ladestasjoner visuelt inspiseres 1gang per uke, så dette slike feil oppdages vel fort....?
Zoe 43kW

jkirkebo

Sitat fra: Speeder på fredag 30. januar 2015, klokken 21:29
I følge nyeste NEK-400 skal ladestasjoner visuelt inspiseres 1gang per uke, så dette slike feil oppdages vel fort....?

Ojda. Må vi leie inn folk for å inspisere ladestasjonen i garasjen mens vi er på 2 ukers ferie nå da? ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Muffinman

Sitat fra: Oreo på mandag 02. februar 2015, klokken 15:28
Tilgang fra begge sider av Rita's mur ser jeg.
Ikke at det gjør noe da  ;)
Kan bli et problem når bompengefritaket er en saga blott. Blir surt å måtte velge mellom å vente på plass på riktig side av bommen, eller få to bompasseringer for å komme til på andre siden.

Sharp

Sitat fra: Muffinman på mandag 02. februar 2015, klokken 16:41
Sitat fra: Oreo på mandag 02. februar 2015, klokken 15:28
Tilgang fra begge sider av Rita's mur ser jeg.
Ikke at det gjør noe da  ;)
Kan bli et problem når bompengefritaket er en saga blott. Blir surt å måtte velge mellom å vente på plass på riktig side av bommen, eller få to bompasseringer for å komme til på andre siden.

Hvis du står mindre enn en time betaler du uansett bare for en passering. Og denne bomstasjonen er i samme snitt som står ute på E6, så skal du til eller fra Trondheim blir det bare en passering.  :)

bb

#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Philippo10

Var nylig på Klett, synes utformingen var dårlig. ender opp med at man parkerer på feil søyle. Ladekablene står i ulik retning iforhold til Øvre og nedre del av parkeringen. Fikk erfare dette når jeg parkerte.

Har kun ladet i Grong og Mosjøen. 
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

larsofs

Tv-adressa har laget et kort innslag fra Klett, og intervjuet et par tesla-eiere. Han ene serverer kommentarer som neppe vil bidra til å dempe enkelte fossilbilister sin frustrasjon over "oss som kjører gratis"  :)
www.adressa.no/tv/?id=29488&autoplay=1

Muffinman

Hehe ja, en skikkelig gnier som regner egen tid som gratis tydeligvis. Reportasjen gav meg kløende utslett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA