Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 6,6 kWh lader, er det et must, eller er det ok med 3,3kWh lader.

Startet av soulcam, fredag 28. november 2014, klokken 10:04

« forrige - neste »

soulcam

For ente gang så klarer ikke android appene å oppdatere seg fra carwings serverene jeg har prøvd leaf manager og nissans app uten hell.... jeg prøver å få til 2 ting 1 sjekke ladestatus 2starte forvarming med kabel koblet til. Men jeg får ikke dette til :( jeg har sjekket at carwings fakrisk har dekning i bilen så dette er ikke problemet. Jeg har også merket at bilen lader seg fullt opp og slår av lading. For så en stund etterpå sette på ladingen igjen. Dette har jeg kun merket de siste 2 ladingene.har 10A lader orginal fra nissan.

dørvakta

Helt vanlig det desverre... Min erfaring er at det er helt bingo om den klarer å koble seg til eller ikke. Prøv å logg deg inn på carwings sin nettside fra en pc. Det pleier å funke bedre.

Skirmish

Er så forbanna lei av dette ustabile systemet!

-siden det er så ustabilt som det  faktisk er, virker det som de har lagt til fjernstyringa kun som et irritasjonsmoment.

Den siste tiden har Leaf manager kun fått kontakt med bilen idet jeg stanser den når jeg har kommet fram.
Nissan Leaf 2014

Zero-talent

Helt dødt de siste dagene for min del, både i app (Windows Phone) og på web. Nissan påstår alt er i orden og ga meg en lang smørbrødliste med innstillinger å sjekke i bilen. Det hjalp fint lite...
Porsgrunn.
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
Pendler Porsgrunn - Horten

joenvaagr

Det kan tydelig være mange grunner til det ikke virker, men for meg som har hatt bilen i litt over 3 måneder nå, tror jeg har mistet kontakten 2 ganger, ellers virker det flott - jeg bruker Iphone 6 nå, men tidligere Samsung S4..

Man kunne jo ønske at selve innloggingen var kjappere, og appen mer fashion/moderne, men å starte varmeapparatet - det funker som smør.

----------

The sound of silence med Tekna 14 :-)

gausel

Hei! Bruker carwingsn nesten daglig. Funker perfekt m forvarming og sjekking av batteri hver gang! Var vel nede noen dager i høst kanskje? Får ikke til å overstyre ladinga(guffe på videre fra 80 - 100%). Noe jeg ikke har skjønt sikkert. Brukt appen på tre forskjellige billigandroider siden først i august. Dattera har den på iphonen. Ok der hver gang ho prøver der å!
Sølv acenta. aug-14. Kjører rundt 3000km/mnd. nord for Mjøsa.

olaover1

De gangene Carwings er nede/ikke funker så bruker jeg denne. Leaf link https://itunes.apple.com/no/app/leaf-link/id542304940?l=nb&mt=8
Den funker hver gang.
Bare et minus at Charge timer funksjonen koster 70 kr.
Ellers strålende fornøyd med denne.
Sort met 2013 Euro Leaf Tekna. Levert november 2013.
Tesla model III i bestilling.

Bekkenes

Nissan er vel ikke kjent for å bry seg mye om kundene etter de har solgt de bilene, så de bryr seg ikke mye om Carwings.

Min første og eneste Nissan, tilbake til tysk kvalitet etter denne.
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

Daeedor

Funket fint på min Iphone 5s idag tidlig ihvertfall. Når det er sagt , har jeg av og til fått feilmelding de siste ukene - men det har gått fint på 2 forsøk de gangene. Jeg har lagt merke til at det er mest feil på morgenen , så det kan ha noe med kapasitet hos Nissan å gjøre muligens ?  :o

Hrafn

Carwings er virkelig noe dritt av og til . Det kunne man forbedre .

Men måtte le over " den tyske kvaliteten " - den har vel gått ut for 20 år siden ? ::)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA