Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading på IKEA

Startet av Mr.Zero, torsdag 27. november 2014, klokken 23:35

« forrige - neste »

Mr.Zero

Hei!

Vurderer å kjøpe en Mode3-kabel til trilling. Noen som har en på f.eks hytta som ikke brukes? 8)

Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

svingen

@MR.Zero er i samme "båt" tror jeg kommer til og spille den her http://www.elbilhjelpen.no/htm/evse.html#Mode_3_type_2_til_type_1_ladekabel_for_lading_med_inntil_16A_fra_de_nye_ladestolpene er den som er billigst og bra support/kontakt tidligere med elbilehjelpen.
men når man har 16a justerbar lader har jeg enda til gode og finne en plass som ikke har schuko men kommer flere og flere type2 så er vel bare og kjøpe :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mr.Zero

Sitat fra: svingen på torsdag 13. november 2014, klokken 20:26
@MR.Zero er i samme "båt" tror jeg kommer til og spille den her http://www.elbilhjelpen.no/htm/evse.html#Mode_3_type_2_til_type_1_ladekabel_for_lading_med_inntil_16A_fra_de_nye_ladestolpene er den som er billigst og bra support/kontakt tidligere med elbilehjelpen.
men når man har 16a justerbar lader har jeg enda til gode og finne en plass som ikke har schuko men kommer flere og flere type2 så er vel bare og kjøpe :)

Lurt! Mailet Robort i går, så han sender når pengene er på bok. 170,- i frakt tikommer. Kunne kjøpt to og spleisa på frakt?
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

svingen

Sitat fra: nofuelno på mandag 17. november 2014, klokken 19:54
Slipper frakt om du henter selv hos nofuel.no på Lysaker
Til samme pris? Ser det står 1890 kr på din side vs 1490 på Elbilhjelpen så mye frakt blir det ikke,venter litt selv med å kjøpe kom en del uforutsigbare utgifter
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA