Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trilling / rekkevidde

Startet av Brorson, torsdag 27. november 2014, klokken 15:12

« forrige - neste »

Brorson

Jeg har 2 EL-biler, den ene Rav'n går fint til hytta i Uddevalla uten lading,
Men med Leaf'en er det ekstrem sport.
I går kjørte jeg innom det nye Tanum kjøpcenteret ( åpner den 15.11) der var det satt opp 3 stk hurtigladere, dvs at det da er 8 mil fra Fredrikstad sentrum og dit og ca 7mil til Uddevalla.

rsa

Fantastisk, det åpner jo opp muligheter for fine turer sørover. Ser til og med at det er gratis på http://www.tanumshopping.se
Kjører en Kia Soul EV, som har problemer med en nyere ABB hurtiglader. La du merke til hvilken type Chademo lader det var som sto der?

Gliderman

Det kommer også en hurtiglader i Munkedal, 40km syd for Tanumshede og det er en i Kungälv syd. Gøteborg blir nesten for enkelt (om laderene funker). Kungälv er gratis i de neste 5 årene!

Mvh
Svein Erik
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

inverter

Det sto Garo på laderne. 3 stk med 2 dc og 1 ac på hver..

Rio

Jeg satt og så på http://www.uppladdning.nu/ i går, og målte distanser mellom CHAdeMO-hurtigladere:

Oslo
40 km
Fortum Vestby
54 km
Fortum Sarpsborg
73 km
Tanum Shopping Center
34 km
McDonalds Munkedal
80 km
McDonalds Kungälv
48 km
McDonalds Kungsbacka
71 km
McDonalds Falkenberg
111 km
IKEA Helsingborg
68 km
McDonalds Rosengård Malmø

Eneste utfordring er mellom Falkenberg og Helsingborg, men det finnes normallading i Halmstad.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA