Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Pris stikkontakt utendørs

Startet av fredrikmo, onsdag 26. november 2014, klokken 15:36

« forrige - neste »

fredrikmo

Hei - newbie her, hentet ny e-Up! i går og er i full gang med å utforske elbil livet.

Kan noen hjelpe meg med en forklaring av ladeplasser på Sandvika Storsenter? Frøken i huset skal på tur og vil gjerne lade litt. Jeg kjørte innom i dag for å speide etter og lokalisere elbilplasser. Jeg fant kun 3 plasser til høyre med en gang man kommer inn i p-kjelleren ved XXL. Det finnes vel flere plasser i det andre huset? Hvor befinner disse seg?
Fredrik

'19 Tesla Model 3 LR RWD

fstromsv

8 plasser når du kjører inn i kjelleren.  Halveis inn, i rom til høyre (ubegrenset tid).

6 plasser umiddellbart til høyre på plan 3 (3 timer gratis).

Generelt sett er all info tilgjengelig på http://ladestasjoner.no

Lykke til med el-bil livet :)

Vind

Sitat fra: fstromsv på tirsdag 11. november 2014, klokken 22:45
8 plasser når du kjører inn i kjelleren.  Halveis inn, i rom til høyre (ubegrenset tid).
Disse plassene er under Claude Monets vei - innkjøring merket med Norconsult - litt forbi oppkjøringen til parkeringshuset i den eldste delen.  Fortsett 150 meter etter Norconsult parkering til Høyre.  Det er ganske ofte ledig her.
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

fredrikmo

Fredrik

'19 Tesla Model 3 LR RWD

Lars C. Krogenæs

Og kniper det, så er det ladeplasser i 2. etg. i kommunegården. Jeg har også ladet på veggen til DEFA bygget (Kiwi / Europris) på kveldstid. Vet ikke om det er lov, men DEFA er jo en elbilvenn, så tipper det går bra..

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA