Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fått Zoe i hus! Hva med "My Z.E. On line"?

Startet av eGolf & Golfer, onsdag 26. november 2014, klokken 14:27

« forrige - neste »

eGolf & Golfer

Får ikke frem bilder av kontakter på skjerm i bilen, selv om jeg har huket av for for dette i innstillinger. Jeg har en iPhone 5s. og jeg som mange har bilder av mange av kontaktene mine. Disse bildene er ikke importert via face,linkedin etc, men tatt med kamera på tlf. Alle kontaktene synkes til bilen, men ikke bildene
Har forsøkt å koble til en Sony telelfon og det funket... men iphone ville ikke. Noen som har erfaringer rundt dette?

Tomas72

Dette fungerer ikke hos meg heller. Er det noen som har en løsning?
VW e-Golf 2015
Nissan Leaf 2012
VW boble 1965

poskare

Nei, og dette tror jeg heller ikke vil fungere. Tror dette har en sammenheng med musikk via USB.
Noen snakket om at en iPhone 4s med IOS7.x eller eldre fungerer (altså iphone med den gamle 30 pins kontakten), men ikke iphone 5 med lightning kontakt.

Har snakket med Apple, men problemet ligger nok hos Volkswagen, og Møller kundeservice vil helst ikke svare noe som helst annet enn at " Dette er et tillegg du må velge når du bestiller bilen"

Problemet er at dette er ikke et valg når du bestiller e-Golf.. :(

Har sendt svar til Møller at svaret ikke er akseptabelt, og ba om mer utfyllende svar og hvorfor jeg ikke hadde mulighet til å bestille dette når jeg bygde min e-Golf.

hottentott33

Sitat fra: poskare på mandag 16. mars 2015, klokken 15:29
Nei, og dette tror jeg heller ikke vil fungere. Tror dette har en sammenheng med musikk via USB.
Noen snakket om at en iPhone 4s med IOS7.x eller eldre fungerer (altså iphone med den gamle 30 pins kontakten), men ikke iphone 5 med lightning kontakt.

Har snakket med Apple, men problemet ligger nok hos Volkswagen, og Møller kundeservice vil helst ikke svare noe som helst annet enn at " Dette er et tillegg du må velge når du bestiller bilen"

Virker uansett merkelig ut at det ikke fungerer fordi det står klart og tydelig på deres nettsider at det skal fungere ypperlig http://www.volkswagen.no/no/models/golf/hoydepunkter.html#/flash=0bca798a73f24921a77b4351ccb7dfd2@Infotainment%2Blayer679e127e0ccdefe27fea633d4e94a340

Så jeg er enig i at en ikke skal akseptere et svar om at dette burde en bestilt ekstra, jeg i allefall ikke fikk det valget (og jeg valgte samtlige punkter på ekstrautstyrslisten, så det ville jeg husket), samt at en tar det som en selvfølge at det skal fungere når det står såpass klart i en salgsreklame på nettet. Dette burde jo nærmest være en sak for forbrukerrådet da det bør foreligge tilbud om kompensasjon, for reklamen holder ikke det den lover.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

poskare

Flere må klage til Møller, ellers skjer det ingenting dessverre...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA