Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kia Soul EV ble Årets Bil

Startet av Bushy, tirsdag 25. november 2014, klokken 20:40

« forrige - neste »

Kagex

Hatt bilen siden mars.  Hatt den inne til sammen 5 uker.  Hadde jeg ikke snakket med Drammen karosseri så hadde jeg ikke tatt dem i å ha løyet og bytte av innertam
P29687

Litt OT, men min bil var i Drammen denne uka,  alt det rare de greide å si der nede det fatter ikke jeg. En del kommunikasjons problem ja.
Hvorfor byttet de tak da??

Kagex

De skal bytte tak pga vannlekkasje på taket.  Det er jo greit det i og for seg.

Men jeg fikk vite av Drammen karosseri at de var tomme for tak og at tesla har ikke bestilt til min bil.  Ja ok litt irritert fordi jeg ventet 2 mnd på time og tesla hadde bilen 2 uker før den kom til Drammen karosseri.

Så onsdag får jeg jeg vite av tesla at taket er byttet,  jeg spurte da hvordan de fikk tak i innertak og hvem som hadde byttet det i og med at dk sa det tok 3 uker. Plutselig var det Oi jo Nei det så ut som de var byttet.

What.  Litt irritert blir til forbanna.  Når jeg ber om dokumentasjon så ble det til at den bare var vasket og ikke byttet.
P29687

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA