Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Noen som er fornøyde?

Startet av Rismyr, søndag 23. november 2014, klokken 23:44

« forrige - neste »

Rismyr

Hei,
Ser at norsk språkversjon tilbys i prislisten på bmw.no
Jeg finner ikke den på skjermen i bilen min.
Er det noen som har fått frem denne på eldre utgaver av bilen?
Jeg bruker engelsk, men kan også velge svensk.
H

LMOR

Sitat fra: Rismyr på fredag 07. november 2014, klokken 15:21
Hei,
Ser at norsk språkversjon tilbys i prislisten på bmw.no
Jeg finner ikke den på skjermen i bilen min.
Er det noen som har fått frem denne på eldre utgaver av bilen?
Jeg bruker engelsk, men kan også velge svensk.
H
Du må be spesielt om å få språkdelen oppdatert, da du/vi har svensk versjon. Om du er avhengig av ekstra grei forhandler vet jeg ikke, men flere av oss har fått lagt inn norsk språk. Min bil ble produsert i februar.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

KOBT

Bilia Skøyen ville ha en tusenlapp hvis jeg ville ha norsk i min i3, ellers kunne jeg vente til neste år å få det gratis... :o
Kolbotn
BMW i3 -14 (mannebil)
Volvo V70 -14 (konebil)

Yttertorjen

Min er produsert 16.juni, holdt igjen på fabrikk for oppdatering av sw, utlevert 31.08, med norsk språk i alle funksjoner. Forhandler skvatt til når han oppdaget dette ved gjennomgangen v/utlevering. Etter å ha snakket med BMW sa han at det var 2015 mod og dermed med norsk språk. Supertilfreds med dette - skulle da riktig bare mangle, spør du meg.  :) :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA