Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er du fornøyd med navigeringen i Teslaen?

Startet av leifm, søndag 23. november 2014, klokken 21:41

« forrige - neste »

leifm

Hei dere. Så i dag at det ligger en i3 - M på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53022017
Etter det jeg har fått med meg var dette tidligere en aprilspøk og lurer derfor på om dette er en foliejobb med et chrom-merke påsatt? Er det i tilfellet "riktig" markedsføring? Hva tror dere?
-i3 i mai

Klykken

Det står i teksten til annonsen at den er foliert med M-fargene. :) Litt på kanten å ikke tydeliggjøre dette mer kanskje, men det vil nok bli sagt at det er en alminnelig i3 hvis du tar kontakt.

EDIT:
Denne ble jeg lurt av i april i år ;D http://insideevs.com/check-date-bmw-i3-m-spotted/
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Thomas Parsli

Ser ut som at eier eller forhandler har foliert bilen og satt på "M"-merket.
Ganske useriøst synes jeg -det står jo tom. "M-Sport Edition" oppgitt som variant.

Og så lenge det står "M-Sport Edition" tre ganger i annonsen kan man ikke bortforklare det med setningen
"Meget flott og spesiell utgave - med M Sport Folie."

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Øyvind.h

Tror ikke Autorelease har gjort dette, for jeg har hatt litt med dem å gjøre før og opplever eieren som seriøs. Dette er nok en kundebil av ett eller annet slag som han har oppdraget med å selge.

Dekaltrim er rimelig slum :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA