Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85 ,flere som opplever at akselerasjonen er endret? ikke like kjapp etter v6.0

Startet av sølv-pilen, lørdag 22. november 2014, klokken 23:27

« forrige - neste »

Marius Engel

Opplever ca 3-5 dager i året å ikke få kontakt med bil. Jeg bruker appen flere ganger daglig [emoji4]

Acenta 2014 mod.

jsa061

Bare skyter inn at det er mulig å logge inn via vanlig nettleser også. Pleier bare å bruke
http://www.nissan.no/NO/no/YouPlus/private/carwings/overview.html

Har ikke hatt noen innloggingsproblemer her ennå, men er ikke ofte jeg bruker funksjonaliteten heller.

havardr

I dag er den stein dau igjen for meg. Forsøkte i morges fra app, nada. Forsøkte nå fra app og nettside, nada.
Sendte en litt grinete epost via "live chat" som var stengt, så får vi se.

Carwings blir promotert som en del av bilen, og andre garantisaker med bilen blir rettet opp i ganske så snart. Nå ahr vi hatt vccarwings en stund, og de vet hvor mange biler de selger (sånn ca), så burde ikke være noe problem å oppskalere etterhvert som man selger

bjorn_2390

Sitat fra: havardr på mandag 19. januar 2015, klokken 17:07
I dag er den stein dau igjen for meg. ...

Ja, krise dårlig i dag. Det virket som at bilen tok i mot kommandoer, men det var helt umulig å få kontakt med server - ergo var det vanskelig å vite om kommandoen faktisk var mottatt eller ikke. :-(

Edit: Men akkurat nå funker det helt smertefritt, faktisk! Og svært raskt. (kl. 2010)
Blå Euro-Leaf (2012)

Powerflux

Noen som kommer inn??
For meg har det vært ute av drift I hele dag!!
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Thomas Parsli

Programmert forvarming (i går kveld, ca kl 23) med Leaf Link til å starte 06:40, fungerte
Startet forvarming i dag ca 17:20 med Leaf Link, fungerte

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Powerflux

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 20. januar 2015, klokken 20:24
Programmert forvarming (i går kveld, ca kl 23) med Leaf Link til å starte 06:40, fungerte
Startet forvarming i dag ca 17:20 med Leaf Link, fungerte

Thomas

Hmmm, strange!! Jeg har fått "No Response from server" I snart 2 døgn :-\
52000 km.
13000 km.

Thomas Parsli

Mulig jeg måtte prøve to ganger i går kveld, husker ikke helt (trøtt...)

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Gliderman

Har fått no respons from server mer eller mindre sammenhengende i 2 uker.
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

Hrafn

Samme problem her - ingen respons siden to dager . Hverken over carwings eller nettleser .

Irriterende hvis man må gå ned fra jobben til bilen for å sjekke og bruker rundt en halv time for det .....................

Marius Engel

Fungert knirkefritt 2-4 ganger daglig lenge.

havardr

Som jeg skrev så fungerte ikke Carwings for meg i går i det heletatt, i morges fikk jeg også en feilmelding i leaf manager, men i 1430 tiden i dag fungerte det.

Har ikke hørt noe fra Nissan annet enn autoreply med at saken er mottatt og et referansenummer.
"Nissan kundeservice kommer tilbake til deg så snart som mulig." De har en merkelig definisjon av snart  :-\

Edit:
22:06 Ser ut til å være dau nå

Powerflux

Jeg kommer fortsatt ikke noen vei, hverken via app eller på nettside!
Hvis andre nå kommer inn så må det jo være noe med bilen......uten at jeg skjønner hvorfor!
52000 km.
13000 km.

sølv-pilen

Vi helt greit for meg..litt treg men gjør jobben.
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

Hrafn

Det samme her , fortsatt ikke noe  . Tror at  servern har for dårlig kapasitet og nå om vintern når alle vil inn klarer den det ikke .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA