Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elon håndterer Drive Unit/Motorproblemene personlig!

Startet av krisrst, lørdag 22. november 2014, klokken 18:52

« forrige - neste »

haider

Startet med full batteri på 18.2 kwh.
Fikk opp skillpadde for første gang idag, heldigvis utenfor huset.
Nissan Leaf 2012 US model
Audi A6 2.0L 2007

Teddy4U

Vet ikke om det er riktig tråd jeg poster denne. Er fornøyd med den nye spyleaf oppdateringen. Men kunne vært artig å visst ca hvor lang tid det tar å lade bilen til feks 100% ved 6/10 eller 16A .. Et nedtellingsur eller.noe. Noe dere savner?
Kjører Lyngdal-Farsund 1-2 ganger daglig
2020 Ioniq

dørvakta


Sitat fra: Teddy4U på lørdag 06. desember 2014, klokken 00:16
Vet ikke om det er riktig tråd jeg poster denne. Er fornøyd med den nye spyleaf oppdateringen. Men kunne vært artig å visst ca hvor lang tid det tar å lade bilen til feks 100% ved 6/10 eller 16A .. Et nedtellingsur eller.noe. Noe dere savner?

På min bil (okt 13 norsk) står dette i displayet på bilen

krisrst

Har testet litt med leafspy. Det ser veldig skummelt ut å komme til lbw (50 GID).. Syntes  GID'ene har en tendens til å forsvinne rasende fort etter dette.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA