Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ekstralys

Startet av Ona IX, fredag 21. november 2014, klokken 09:50

« forrige - neste »

model3citizen

'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

OlavEmil

Ser mykje betre ut på dette biletet enn dei førre. Bra :) . Ser òg at felgane står i stil med lyktene, ikkje dumt.

Elles var det trasig at bilen åt opp handa til den stakkars fyren...
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

model3citizen

Sitat fra: OlavEmil på lørdag 06. desember 2014, klokken 15:20
Ser mykje betre ut på dette biletet enn dei førre. Bra :) . Ser òg at felgane står i stil med lyktene, ikkje dumt.

Elles var det trasig at bilen åt opp handa til den stakkars fyren...

Nom Nom
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

Larry King

#18
Soul EV Red Zone Edition eller Santa Claus edition:

TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

mune


Larry King

TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

mune

Har bestilt foliering på min også. Venter bare på bilen... kommer rett over jul.. er det lov å spørre hva du betalte...? Kult ned sort ladeluke...  :)

Larry King

Sitat fra: mune på tirsdag 23. desember 2014, klokken 13:44
Har bestilt foliering på min også. Venter bare på bilen... kommer rett over jul.. er det lov å spørre hva du betalte...? Kult ned sort ladeluke...  :)

6.700,- mva fritt, med i kontrakten
TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

OlavEmil

Nais! Har faktisk sett på denne fargen på fossilsoul (brukar ein slik ein for å reklamere for el-soulen i Bergen), og har tenkt at den ser bra ut.

Ikkje dumt å få foliering frå forhandlar, det opnar jo for mange moglegheiter :) . Særleg til den prisen, tofarga lakk kostar jo 5 000, då er det kun 1 700 i pristillegg for praktisk talt valfri farge(kombinasjon)!
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

moby666

2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

Fox81

Har hele tiden vært 100% sikker på at Svart/Rød var tingen, men nå tror jeg faktisk sølv er favoritten. På tide å bestille bil så har jeg den til neste OL i Norge.

Ona IX

Jeg var også usikker på om jeg helst ville ha sølv eller svart, jeg hadde allerede bestilt sølv, og bestemte meg til slutt for at jeg ikke ønsket å endre bestillingen, det er jeg lykkelig for nå, har sett flere bilder av den sorte utgaven, hadde den vært mer matt, så ville den nok sett bedre ut, men i mine øyne er ikke svart gloss en pen farge på den bilen. Sikkert mange som er uenige, og det er bare bra!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

OlavEmil

Eg er einig i at matt ville vore uendeleg mykje betre. Er likevel nøgd med at vi fall ned på den svarte. Spent på å sjå han laiv, er vel ikkje lenge att til dei første byrjar å rulle på norske vegar no.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

KiaSoulEV

Jeg er glad vårt valg ble titanium silver, selv om vi vurderte sort/rød sterkt, men når det var såpass mye kortere leveringstid var valget enkelt for vår del. Har hatt den i 7 uker allerede..
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver
Bestilt 5 september 2014
Levert 21.november 2014!

birkeland

Bilder av både eksteriør og interiør av rød og svart Soul EV i bunnen av denne tråden:

http://www.mykiasoulev.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=133

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA