Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: ConnectedDrive

Startet av siforko, tirsdag 18. november 2014, klokken 19:54

« forrige - neste »

siforko

Noen som har fått levert E-Golf uten varmepumpe i det siste, og når ble den bestillt ?
Kjører E-Golf FL300

Elbert

Jeg har ikke fått bilen ennå, men fikk beskjed om at den er leveringsklar rundt juletider. Opprinnelig ble jeg forespeilet levering i februar/mars. Bestilte i begynnelsen av september.

kristoffervt

Bestilte i midten av juli.
Har fått bekreftet levering uke 49.
E-Golf
Pearl Black

chaha

Skrev kontrakt 5. september. Fikk mail av forhandler denne uken om at blien blir produsert i uke 49 med levering ca nyttår.

soarer

Jeg har kjørt e-Golf i en uke nå. Ble bestilt 30 Juni.  :)

Jeg har kort vei til jobben, og klarer meg mesterlig uten varmepumpe!!!!!  :)

Bilen føles bare bedre og bedre!  :)
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

sjeverni

Sitat fra: chaha på onsdag 05. november 2014, klokken 17:31
Skrev kontrakt 5. september. Fikk mail av forhandler denne uken om at blien blir produsert i uke 49 med levering ca nyttår.
Skrev kontrakt 03.10. m. varmepumpe og forventer levering i mars...... ...... ......
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

JoneKH

Bestite 22.08 og har nettopp endret til uten VP. Bekreftet prod uke 49 med levering I begynnelsen av januar

eivhelle

Bestillte 15.sep og fått bekreftet produksjon i uke51 og levering i slutten av januar.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

Sirup

VW e-Golf
Tesla Model X75

Kmellioli

Bestilte også 17/7, men tenkte vp var kjekt å ha. Kjenner jeg angrer på det valget nå. Ventet i et år på TeslaX før jeg ga opp og bestilte egolf. Nå ser det jammen ut til å nærme seg enda et års venting. Frustrert!
Tesla S75D desember 2017
E-golf 2015

woody

Jeg bestilte i slutten av september og ble lovt bilen månedskiftet januar/februar.
Ble ringt for en måneds tid siden med beskjed om at bilen er satt til produksjon og blir levert før jul.
I forrige uke sa han at bilen er klar og venter på shipping.
Gleder meg.
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2013 Nissan Leaf
2019 Audi e-tron 55 Edition One

grorudklovnen

Bestiller du egolf som står på lager i Tyskland så tar det ca. 3 uker å få den til Oslo. Det er min erfaring i høst.

kristoffervt

Bestilte 17/7
Har stått hos forhandler 1 uke.

Noe problem hos biltilsynet og godkjenning av COC sertifikat (aner ikke hva det er.)
E-Golf
Pearl Black

Råde

Sitat fra: kristoffervt på mandag 24. november 2014, klokken 14:05
Bestilte 17/7

Noe problem hos biltilsynet og godkjenning av COC sertifikat (aner ikke hva det er.)
Jaggu mye som kan gå galt... Ser ut som et papir som mangler fra fabrikken.

http://europalov.no/rettsakt/konformitetssertifikat-for-typegodkjenning-av-kjoretoyer/id-2569
e-Golf | X75D

kristoffervt

Sitat fra: Råde på mandag 24. november 2014, klokken 14:46
Sitat fra: kristoffervt på mandag 24. november 2014, klokken 14:05
Bestilte 17/7

Jaggu mye som kan gå galt... Ser ut som et papir som mangler fra fabrikken.

http://europalov.no/rettsakt/konformitetssertifikat-for-typegodkjenning-av-kjoretoyer/id-2569

Skal visst være oversendt av Møller over 10 ganger til Biltilsynet.
Vi får se
E-Golf
Pearl Black

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA