Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: ConnectedDrive

Startet av siforko, tirsdag 18. november 2014, klokken 19:54

« forrige - neste »

rlnd

Bestilte 10/8, ble først forespeilet produksjon uke 45 og levering uke 49, men så ble det noen forsinkelser på fabrikken og nå har de sagt ferdig produsert innen uke 50, da blir vel levering uke 1 eller 2.

I følge selger gjaldt forsinkelsen biler produsert mellom uke 41 og 46, men tydligvis ikke alle.
2019 Model 3 LR AWD - 2018 Specialized Turbo Vado 3.0 elsykkel - 2015 eGolf (solgt)

siforko

Bilen min skal leveres i uke 50/51, men må vell ta en telefon til selger snart.
Har ikke hørt noe fra ham, skulle ta kontakt ett par uker før, det var det han sa sist jeg snakket med ham.
Kjører E-Golf FL300

jan-c

Burde vi fått en slik ordre-sporing i Norge også:
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

siforko

Den så utrolig bra ut, det kan sikkert Møller få til i Norge også viss de vill, men .......
Kjører E-Golf FL300

terhan

Bestilte 11.9 , uten varmepumpe - har enda ikke hørt et kvekk fra forhandler siden bestilling.
Purret en gang, "vi kontakter deg så snart vi vet noe mer".
Ser nå at flere med bestilling omtrent samtidig begynner å få leveringsdatoer....
:o
Frust!

schcar

Bestilte i begynnelsen av september og fikk forespeilet levering i uke 43, men så dukket VWs problemer opp. Fikk lenge ingen beskjed alt var satt på hold, men forhandler har bekreftet at bilen produseres denne uken (48) med levering uke 50/51. Gleder meg som en unge. Årets julegave. ;D
Tesla Model X bestilt 28.09.2017
Audi E-tron bestilt 21.04.17 (avbestilt 1.10.2017)
e Golf levert 18.12.05
Audi Q5 hyttebil levert 28.04.2015 ( til salgs)

siforko

Snakket med Selger hos Møller i dag, bilen er produsert, men ikke sendt fra Tyskland ennå.
Før Jul mente han jeg skulle ha den.
Kjører E-Golf FL300

ruben

I følge selger var vår bil ferdig for 2 uker siden. Den er ennå ikkje kommet til Norge. I følge selger står den på kontroll punkt 8!?  Men dei har ikkje peiling på når den blir sendt. Har møller kontroll på sine leveranser eller?

Adele

Jeg fikk levert min e-golf på onsdag(26/11) fra Møller Sandnes og Jæren, etter å ha signert kjøpekontrakten 16/9. Allerede 4/10 fikk jeg beskjed om at bilen var satt i produksjon.

Jeg har spurt forhandler flere ganger om hvordan dette gikk seg til, siden jeg har fulgt med her på forumet og sett at mange har måttet vente veldig mye lenger enn oss. Han forklarer det med ren flaks, men jeg mistenker at det har vært en kansellering eller noe som har gjort at vi har rykket frem i køen på en eller annen måte.  ::)
Limestone VW E-golf, levert 26/11/2014  <:-)

ruben

Vår var bestilt 18 august. Etter avtale med selger fikk vi nå låne en bil. Var å henta den i går. Var å henta den 10.30. Samtidig var det meningen at vi skulle prøve å finne årsaken til forsinkelse.
Når eg kom hadde sjølvsagt selgeren ordna seg med en overlevering av bil til en anen kunde. Som betyr eg fikk ingen informasjon eller noe videre oppfølging.

Det som er bra er at eg får låne en bil.

ruben

Nå viser det seg at bilen vår og flere etter det eg skjønner er forsinka grunnet manglende deler. Nå har eg fått informasjon om at bilen sendes fra Tyskland uke 50. Skal holde hardt med bil før jul nå.

Da snakker vi forsinkelse på ca 1,5 mnd på en bil uten vp om den blir lever i januar.

siforko

Sitat fra: ruben på torsdag 04. desember 2014, klokken 20:36
Nå viser det seg at bilen vår og flere etter det eg skjønner er forsinka grunnet manglende deler. Nå har eg fått informasjon om at bilen sendes fra Tyskland uke 50. Skal holde hardt med bil før jul nå.

Da snakker vi forsinkelse på ca 1,5 mnd på en bil uten vp om den blir lever i januar.

Jeg har fått samme bedskjed, at de manglet deler, helt utrolig.
Kjører E-Golf FL300

ruben

Sitat fra: siforko på fredag 05. desember 2014, klokken 07:25

Når bestilte du? Å kor har du kjøpt bilen?

siforko

Sitat fra: ruben på fredag 05. desember 2014, klokken 08:08

Sitat fra: siforko på fredag 05. desember 2014, klokken 07:25

Når bestilte du? Å kor har du kjøpt bilen?

Jeg kjøpte bilen 23 oktober, men det var en avbestilling, når den egentlig var satt i bestilling vet jeg ikke.
Dette var hos Møller Drotningsvik i Bergen
Kjører E-Golf FL300

nien

Bestilt og fått e-golf, ikke ventepumpe, pendler 8,5 mil om dagen, fungerer meget bra, klima på 22 grader og 2 varmeseter på konstant ....!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA