Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prius Mot Tesla Sparinger

Startet av goggo, mandag 17. november 2014, klokken 18:06

« forrige - neste »

goggo

Har solgt min I-MIEV, og det ble noen deler "til overs" :)

Selger derfor følgende SNAREST. Må hentes i Nittedal v/ Oslo.
Jeg flytter ut av landet om få dager, så rask respons betyr happy Hugo :)

• 32A Type2-Type1 kabel fra NoFuelno. Nypris 1990,-  - Selges 1400,-
    http://nofuel.tabetalt.no/Produkt/ladekabel-type-2-til-type-1
    Denne gjør at alle elbiler og plugin hybrider med type 1 plugg kan lade uten ladekladd på de nye ladestasjonene (både sakte- og semihurtig- stasjoner) som har den nye Type2  standard connectoren.

• Biltema 3x2.5mm2 (16A) skjøteledning m/ Schuko.  Nypris 369,-   Selges 200,- 
    http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Skjoteledning-3G25-mm-46188/

• Filter for kupeluft, som passer til I-MIEV, ION og C-ZERO. 
    Jeg kjøpte det nettopp for 300,- og nå er bilen solgt før jeg tok service.  Selges 200,-
    EDIT kl 10:35: Sorry, jeg husket feil. Kjøpte det for 200 og ikke 300!!   Selges for 150,-?
    Slik jeg har forstått det så er det en tusenlapp å spare på å skifte dette selv i stedet for å ta det sammen med bilens service.

mvh
Hugo 
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

Lyse Tanker

Hei

Jeg kjøper denne: 32A Type2-Type1 kabel, hvis den er pent behandlet. Kan komme i kveld :-) Petter

goggo

Sitat fra: Lyse Tanker på lørdag 01. november 2014, klokken 09:56
Hei

Jeg kjøper denne: 32A Type2-Type1 kabel, hvis den er pent behandlet. Kan komme i kveld :-) Petter
OK, TYpe2 kabel er da solgt til Petter! Har sendt deg en SMS

HUgo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

goggo

Da er alt solgt.

Denne annonseringa her er jo mere effektiv enn finn.no jo :)

HUgo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA