Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32A Hjemmelading

Startet av Vind, mandag 17. november 2014, klokken 17:52

« forrige - neste »

Brosmen

Vurderte Ceramic Pro etter at jeg fikk bilen, men ser ikke ut til at det er noen forhandler i Bergen. Frister ikke akkurat å kjøre til Stavanger for å få det gjort.
Mercedes-Benz B-Klasse Electric Drive (03.07.2015)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Rubam på tirsdag 07. juli 2015, klokken 22:26
Angående forsikring så endte jeg på Codan. Fikk også et tilbud via BOS fra Enter som isolert sett var litt billigere de første årene, men totalpakken gjorde at Codan sin pris på rett under 3600,- ble valgt.
...
Kan vel ikke være rare kjørelengden som er beregnet med en slik pris?

iCar

Sitat fra: Finnøy på onsdag 08. juli 2015, klokken 23:50
Sitat fra: Rubam på tirsdag 07. juli 2015, klokken 22:26
Angående forsikring så endte jeg på Codan. Fikk også et tilbud via BOS fra Enter som isolert sett var litt billigere de første årene, men totalpakken gjorde at Codan sin pris på rett under 3600,- ble valgt.
...
Kan vel ikke være rare kjørelengden som er beregnet med en slik pris?

Har fått 4500,- fra IF med 60% bonus og 8k i kjørelengde, økes den til 12k så var prisen 5100,-.
Hadde jeg hatt 70% bonus så ville det kostet 3500,- for 8 og 4100 for 12k
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

Rubam

Sitat fra: Finnøy på onsdag 08. juli 2015, klokken 23:50
Kan vel ikke være rare kjørelengden som er beregnet med en slik pris?

16.000 km, kasko pluss. Har riktig nok 75% 6. år+, så det hjelper jo på. Det skal sies at kundekonsulenten (eller hva de nå heter) måtte sjekke med avdelingsleder for å gi den prisen. Jeg oppga hva Enter hadde som tilbud og spurte om de ville ha meg som kunde videre. De kom ikke ned i Enter sin pris på 3200, men totalt sett med samlerabatt ble det billigst i Codan. I tillegg er Enter sitt tilbud ved nybilkjøp tidsbegrenset, før prisen stiger til en ukjent sum..

Så når jeg ser prisene andre har fått her er jog godt fornøyd  :D
Bestilt: Mercedes B Electric drive

GauteM

Da har jeg endelig fått min bil også!  :D Veldig godt fornøyd, både med bilen, service underveis (pga forsinkelse fikk jeg lånebil) og lånetilbud (1,99%).

Forsikring gjennom JBF kom på ca 6000kr med 20.000 km og 60%.

torjen6

Fekk tilbud på forsikring i dag frå Tryg, kasko +, kun kr 3800,- med kjørelengde på 16.000 km og egen andel på 2.000,-kr.
Parkere på privat område som er avlåst med alarm og IP KAMRA.
Har to hus og reiseforsikring også frå Tryg.
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015
Mercedes Benz Class B Electric Drive Urban Exslusiv 2016
( leveres medio Desember )

torjen6

#111
Bestilte bil i går,Var til forhandler på lørdag, så det blei ein MB MODEL B ELCTRIC URBAN EXSLUSIV 2016 modell. Brun Metallic  med brune skinseter og Electric Art sine 18" felger. Bestilte stortsett alt ekstra utstyr, comforpakken, elektriske seter med memory og intligent lys system og dørterkselplate med led, amfiet lys, full front led lys. Kommer med standar DAB +. Key less start, rangeplus , osv osv, gler meg som ein unge gler seg til Jul.
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015
Mercedes Benz Class B Electric Drive Urban Exslusiv 2016
( leveres medio Desember )

Softblue

#112
Gratulerer med en flott bil. Jeg har også 990 orient Brown og ekslusiv interiør (svart) og jeg tror du blir kjempefornøyd med metallikfargen :)
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

Actros

#113
Fikk min i dag og modellbetegnelsen er B250e som står bak. Også instruksjonsboka er merket med dette.
Har de skiftet ut modellbetegnelsen Electric med B250e noen som vet?

torjen6

Står på MB Tyskland og test til Marker Drives at model type er B 250 og det er kun ELCTRIC Art som det står ELCTRIC Drive.
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015
Mercedes Benz Class B Electric Drive Urban Exslusiv 2016
( leveres medio Desember )

Actros

Som et ledd i oppdateringen innfører Mercedes også betegnelser basert på sitt nye nomenklatur. Bensinbiler får kun et tall, dieselbiler en liten d bak tallet i stedet for CDI.

B-Klasse Electric Drive omdøpes til B 250 e mens varianten som går på gass skal betegnes som B 200 c.

http://www.bladetbil.no/artikkel.php?aid=44503

AnnCharlot Lotta Andersen

Bestilte i november, levering i dag.

mrjic

Gratulerer med ny bil og velkommen til gjengen.

Har bilen din støtte for App?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA