Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utvendig farge - hva er ditt valg?

Startet av moby666, mandag 17. november 2014, klokken 08:58

« forrige - neste »

moby666

Fikk beskjed fra min Soul pusher at det var 3-4 uker forsinkelser i produksjonen av Soul. Kia har ikke startet å produsere sort/røde enda.. :(
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

heidu

Typisk. Jeg har ikke fått noe lyd fra min selger og antar det er vel derfor.

mune

Håper hvit med blått tak har gått som normalt i Oktober produksjonen da, så jeg får min før jul  :)

dextercf

Blir å ringe ned i morra og høre om det påvirker Titanium også, som vi bestilte med estimert levering desember..

Lasse70

Sitat fra: moby666 på fredag 31. oktober 2014, klokken 14:45
Fikk beskjed fra min Soul pusher at det var 3-4 uker forsinkelser i produksjonen av Soul. Kia har ikke startet å produsere sort/røde enda.. :(

Når jeg bestilte i september fikk jeg beskjed om at sort med rødt tak skulle startes å produseres i desember med levering slutten av februar.
Kia Soul EV sort med rød bestilt 6sept. Levering ca februar 2015. Ble forsinket og byttet til grå og fikk bilen etter ca 1 uke. Utrolig fornøyd.

kringon

Føler med dere folkens, men den som venter på noe godt pines mer mens han venter!  8)

Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Fei

Jeg fikk også vite at de sorte/røde vil først komme i desember til Norge.

heidu

Har også fått vite av min selger at bilen skal komme starten av desember.

heidu

Pratet med selger i dag og han sa at bilen (sort/rød) var på vei til Norge, men at han skulle dobbeltsjekke når han kom tilbake på jobb torsdag (06/11-14).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA