Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilpriser og dollarkurs

Startet av sveander, fredag 14. november 2014, klokken 13:42

« forrige - neste »

Elmo

Sitat fra: thawi på tirsdag 04. november 2014, klokken 20:33
Etter at man har kommet seg ut på E18 og noen hundre meter videre, kommer man til avkjørselen til Stabekk. .....
Ironisk nok kan jeg tenke meg at det ikke ville stoppet opp så mye her om man ikke ble nødt til å flette på nytt med disse smartingene.

Akkurat der er det vel vikeplikt og ikke fletteplikt (om jeg husker rett), så da kan man jo la dem vente.

Men ved tilsvarende "problem" ved Esso'n på Ramtadsletta så er det fletteplikt (om jeg husker rett).
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Powerflux

Men så er det vel normal kutyme å flette fremfor å tviholde på forkjørsrett i køsituasjon eller............
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Elmo

Vel, folk må tenke å gjøre som de vil for meg, men hvis noen irriterer seg over at andre benytter fullt lovlige omkjøringsmuligheter så vil de kanskje også ønske å holde på sin forkjørsrett der det er det.
Jeg oppfordrer ikke til hverken det ene eller det andre. Jeg bare ville påpeke at det er vikeplikt for dem som skal inn på E18 vestover på Stabekk.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

janmb

Ser ikke hva dette temaet har med elbiler å gjøre. Fossiler sniker da like mye som alle andre - noe jeg forøvrig har full forståelse for.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA