Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Diagnoseapparat til Think

Startet av sveander, torsdag 05. mars 2009, klokken 22:01

« forrige - neste »

sveander

Hei

Nå er det jo noen sentre som har ladeplass. Smart, Alna, Bryn osv.

Men har Norstart kontaktet kjøpesentre på bred front for å få dem til å lage ladeplasser for oss?

For egen del så er det et pre hvis en senter har ladeplass så det bør også kjøpesentrene skjønne.

Noen som vet noe om dette?
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Venteliste på Scoda Vision IV

ilmarw

Hei,

Jeg tror ikke Norstart sentralt har gjort dette, men lokalavdelingen i Oslo har diskutert dette. Etterhvert som det kommer flere lokallag er det naturlig at disse står for slike forespørsler.

ilmar
Polestar i bestilling

GoElectric

Jeg vil oppfordrer elbil-eiere om selv å ta kontakt med sitt lokale kjøpesenter, med forslag om at senteret oppretter ladeplasser for elbil. Kanskje er det du selv som sitter med de beste forutsetningene til å få til en avtale lokalt der du selv bor!

Ellers vil jeg oppfordre til etablering av lokallag!
i-Miev 2010

mykle

Strømmen Storsenter har nå også reserverte ladeplasser for elbil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA