Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model S RWD på vinterføre - bør jeg velge AWD?

Startet av Mippen, onsdag 12. november 2014, klokken 17:03

« forrige - neste »

Mippen

Jeg har et billig bilkamera i leafen min. Noen ganger filmer det andre ganger ikke. Har det av to grunnen. Den ene grunnen er at jeg har til nå ikke hatt en eneste bil som har blitt skånet for skader av andre. Den andre grunnen er for å stoppe råkjøring. Lurer på hva folk anbefaler. Gjerne et rimelig og greit kamera. Ser at det også er kommet kamera som filmer bakover.
Fremtiden er elektrisk.

F_P

Hva er rimelig?

Har (uhildet = selger) info om Blackvue så ta det for hva det er. Montert opp et i egen bil og så langt virker dette bra. Filmer når det skal, både i fart og ved parkert bil. Bra nok kvalitet på filmene selv om det nå i mørket blir så som så, men der er det nok ikke noe som duger.

Tok inn disse for en drøy måned siden og det virker som om det må være en Tesla-favoritt all den tid 90% av de jeg har solgt har vært til Tesla  :o
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Mippen

Sitat fra: F_P på mandag 27. oktober 2014, klokken 19:03
Hva er rimelig?

Har (uhildet = selger) info om Blackvue så ta det for hva det er. Montert opp et i egen bil og så langt virker dette bra. Filmer når det skal, både i fart og ved parkert bil. Bra nok kvalitet på filmene selv om det nå i mørket blir så som så, men der er det nok ikke noe som duger.

Tok inn disse for en drøy måned siden og det virker som om det må være en Tesla-favoritt all den tid 90% av de jeg har solgt har vært til Tesla  :o

Rimelig er vel rundt 1000-1500 og under. Hvor mye koster et slikt som du selger?
Fremtiden er elektrisk.

erikg

Har kjøpt Blackvue, fikk det montert på Teslatreffet på Inspiria, og er så langt veldig fornøyd. Sensoren er av veldig bra kvalitet, og gjør at prisen er litt høyere enn det du ser for deg, men er vel verdt tillegget
TMS85 grey met, pano, luft

pwb

Har selv backvue i to biler og de fungerer kjempefint, det beste er at de er så små at de monteres skjult bak speilet. Det har kommet en modell hvor man kan koble opp trådløst for å se på, på de jeg har tar man ut minnekortet og da blir nok terskelen for å hente ut morroklipp litt større. Kjøpte begge mine på ebay før det ble tilgjengelig i norske butikker.

Mippen

Trådløst også? Det var jo litt spennende. Hva betalte du på ebay?
Fremtiden er elektrisk.

pwb

Husker ikke hva jeg betalte, men de er jo ikke de billigste som finnes så man bør nok vurdere å kjøpe her for å få garanti/reklamasjonsrett hvis man er litt skeptisk til å bruke en del penger på noe sendt fra Korea.

pwb

Sitat fra: pwb på mandag 27. oktober 2014, klokken 21:21
Husker ikke hva jeg betalte, men de er jo ikke de billigste som finnes så man bør nok vurdere å kjøpe her for å få garanti/reklamasjonsrett hvis man er litt skeptisk til å bruke en del penger på noe sendt fra sør Korea hvor jeg fant billigst selger

F_P

@Mippen
Ligger en tilbudstråd i kjøp & salg seksjonen (www.bilkomponenter.no)
Du havner på fra 1500,- for kun foran og det billigste til rett over 3000,- for det nyeste med 4" touchskjerm.
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

satheesh.net

Anbefaler at dere tar en titt i denne tråden her: Dashcam - hvilken type og hvor kjøpe ifra?

Har lagt til mitt tips til kamera sist i den tråden også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA