Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Priser og utstyrsversjoner

Startet av blåbil, onsdag 12. november 2014, klokken 14:36

« forrige - neste »

blåbil

Jeg står mellom å kjøpe ny Nordic hos Nissan forhandler og import Tekna hvor forhandleren sier han har gjort alle forbedringer (varmeteppe, tekctybehandlet osv) for at den skal være som en Nordic. Den selges ca 10000kr billigere. Hva skal jeg velge?

BE

Bare 10 000,- billigere for importbil? Hørtes lite ut selv om du får skinn på Tekna.

Jeg hadde ikke vurdert importert bil med så liten prisdifferanse.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

rossifan46

Du får vel også bedre garanti på en norsksolgt bil? Den dagen garantitiden er utløpt på importbilen, kan det jo komme dyre utgifter som kunne blitt dekket på en norsksolgt bil.
Tesla Model S 85 VIN556XX Autopilothardware Lydpakke Vinterpakke Lyspakke Sort skinn Panoramatak Luftfjæring

Belloq

Sitat fra: rossifan46 på mandag 27. oktober 2014, klokken 15:20
Du får vel også bedre garanti på en norsksolgt bil? Den dagen garantitiden er utløpt på importbilen, kan det jo komme dyre utgifter som kunne blitt dekket på en norsksolgt bil.

Er for øvrig veldig artig med Rossi om dagen:) Beklager avsporingen, men er det så lite forskjell så hadde jeg gått for norsk solgt bil uten tvil
P85 2014

blåbil

Tusen takk for gode svar. Jeg var for rask med prisdifferansen. Jeg kan kjøpe Nordic for 247 000kr. Kan få import Tekna med vinteroppjusteringer for 232000kr altså 15000kr i differanse. Mener dere fremdeles jeg bør gå for norsk bil? Gjerne med begrunnelse hvorfor såklart

Tor med Leifen

Jeg syns du skal gå for import og få skinnseter og 15000 til overs som du kan kjøpe DAB-mottaker for.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA