Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av mandresen, tirsdag 11. november 2014, klokken 14:39

« forrige - neste »

mandresen

Vi (kona og jeg) sitter og vurderer frem og tilbake med farger og prøver å Google etter bilder av Tesla med grå nappaskinn, Matt abachi-tre og svart alcantara tak. Ser veldig kult ut til svart bil.

Noen meninger om denne fargekombinasjonen?

Martin
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

skyfawn

Jeg bestilte på nett og lurte på akkurat det samme, så stakk inn til teslabutikken for å høre med de, og tilfeldigvis hadde de en utstilt i butikken med sort nappaskinn interiøret.. jeg var solgt når jeg så det og valgte den :)

Øggen

@Martin.  Grått performance skinn og matt obeche har jeg nå, og blir det på neste også. Har ikke sort tak på nåværende Tessie men er 101% sikker på at det blir supert.
Kommer du til Ålesund er det bare å si fra, så kan du se (men da med nåværende lyst tak)

mandresen

Sitat fra: Øggen på søndag 26. oktober 2014, klokken 19:01
@Martin.  Grått performance skinn og matt obeche har jeg nå, og blir det på neste også. Har ikke sort tak på nåværende Tessie men er 101% sikker på at det blir supert.
Kommer du til Ålesund er det bare å si fra, så kan du se (men da med nåværende lyst tak)

Stilig. Er du fornøyd med Pear White da? Og hva blir utvendig farge på din neste bil?
Jeg holder til i Trondheim så det blir langt å kjøre med Leaf eller i-Miev:-)
Men hvis du har mulighet og lyst så hadde det vært knall om du kunne ta et bilde av interiøret og sende på pm til meg. Men ikke noe stress hvis du ikke har mulighet.
Er ikke lett med alle valgene :-)
Melhus (Trondheim)

SR

Her er en YouTube film som viser grått interiør.
Før S P85+, så  SP85D, deretter S P90DL, nå X 100D

Muffinman

Nasse

Heller veldig mot grått skinn og sort tak selv (på min nye bil)

Men er litt skeptisk. Har gråe performanceseter idag, men uten interiørpakken... De falske skinnet ser veldig plast ut.

Så velges det grått igjen, blir det interiørpakke også....

mandresen

Syntes de grå setene på videoen virket veldig lyse. Sikkert pga mye sollys, men allikevel!

Nasse: Når du snakker om falskt skinn, er det midtkonsollen og dashbordet du snakker om da? Det er i hvertfall uaktuelt for oss å bruke nærmere 30000 på interiørpakken.
Melhus (Trondheim)

Nasse

Sitat fra: mandresen på søndag 26. oktober 2014, klokken 22:03
Syntes de grå setene på videoen virket veldig lyse. Sikkert pga mye sollys, men allikevel!

Nasse: Når du snakker om falskt skinn, er det midtkonsollen og dashbordet du snakker om da? Det er i hvertfall uaktuelt for oss å bruke nærmere 30000 på interiørpakken.

Er interiørpakken jeg snakker om. Panelene i dørene er ok. De grå panelene under dash ser veldig plast ut, og armlenet i midten føles helt feil...

Hadde interiørpakken kostet halvparten hadde jeg ikke vært i tvil. Nå vurderer jeg sorte seter og ingen interiørpakke. Men blir det grått blir det også interiør...

Knuti

Noen som har erfaringer med det sorte alcantara taket?  Vi vurderer det, men redd det blir for "tungt" når allt annet er sort og vi heller ikke har pano.
Blå S75D bestilt 28/9

bull

Såvidt meg bekjent er det ingen som har rukket å få det enda. Kan være en og annen demobil, men det tviler jeg på.

lurium

De har en Steel Grey - P85 demobil i Bergen med Sort Skinn, Nappa, Sort Alcantara og Carbonfiber.
Den gjorde at jeg valgte det samme i min P85D, men Blå.

Det så veldig bra ut med Panorama + "svart alcantara".

bull

Da har de sannelig fått prioritert levering på den ja  :D

darthy001

Sitat fra: Thomas M på mandag 27. oktober 2014, klokken 18:24
De har en Steel Grey - P85 demobil i Bergen med Sort Skinn, Nappa, Sort Alcantara og Carbonfiber.
Den gjorde at jeg valgte det samme i min P85D, men Blå.

Det så veldig bra ut med Panorama + "svart alcantara".
Bilder? Har selv bestilt alt det samme som den bilen utenom premium interiør.

.Net

Har fra før:
-Perlemors hvit
-Lyst Alcanara tak
-Svarte performance seter
-Pano dekor
-Panorama tak

Bestilt:
-Svart bil
-Svart Alcantara tak
-Svarte neste generasjons seter
-Matt abachi tre
-Panorama tak
P85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA