Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: bekymret over kvalitet..

Startet av daggen, mandag 10. november 2014, klokken 17:07

« forrige - neste »

daggen

For tiden jobber vi sammen med Tesla for å utvide i Bergen og Stavanger, samt finne nye lokasjoner i Kristiansand, Tromsø, Hamar, Ålesund og Bodø.

http://www.nenyheter.no/42307

Model S 75D Levert 06.01.2017
Model S P85 Levert 20.11.2013

Amoss

Sitat fra: daggen på lørdag 25. oktober 2014, klokken 11:48
For tiden jobber vi sammen med Tesla for å utvide i Bergen og Stavanger, samt finne nye lokasjoner i Kristiansand, Tromsø, Hamar, Ålesund og Bodø.

Men Rygge glimrer med sitt fravær?  Falt det av lasset da man åpnet på Grorud kanskje?

... men uansett flott å se at de utvider så kraftig :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

TRM

"– For tiden jobber vi sammen med Tesla for å utvide i Bergen og Stavanger, samt finne nye lokasjoner i Kristiansand, Tromsø, Hamar, Ålesund og Bodø. Vi ser også etter et flagship senter i Asker/Bærum, sier senior advisor Tine Borgersen i CBRE Corporate Services til NE nyheter."

Håper der blir servicesenter i Asker eller Bærum. Trenger det for å avlaste sprengt kapasitet i Oslo og Drammen!
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Bjørn Tore Vibeto

Det hadde ikke vært helt feil, med et servicesenter i f.eks. Larvik. Det kunne i stor grad dekke Vestfold og Telemark. Dette ville også lette trykket på Drammen.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

tommylor

Jessheim hadde vært midt i blinken.

trygvelo

Sitat fra: Amoss på lørdag 25. oktober 2014, klokken 11:58
Sitat fra: daggen på lørdag 25. oktober 2014, klokken 11:48

Men Rygge glimrer med sitt fravær?  Falt det av lasset da man åpnet på Grorud kanskje?

... men uansett flott å se at de utvider så kraftig :)

Rygge MÅ bare komme, det var en av forventningene jeg hadde da jeg bestemte meg for bilen. Siste nytt fra service i november var at det skulle komme i første halvdel 2015, men Tesla kan man jo selvsagt ikke stole på :)

Amoss

Sitat fra: trygvelo på lørdag 06. desember 2014, klokken 15:53
Rygge MÅ bare komme, det var en av forventningene jeg hadde da jeg bestemte meg for bilen. Siste nytt fra service i november var at det skulle komme i første halvdel 2015, men Tesla kan man jo selvsagt ikke stole på :)

Positivt at de presiserte hvilket år ja ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Car-El

Ser at Ålesund skal få butikk...   "Ålesund pop-up Store" innen 18. Desember?
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

eadie

Teslaliving på Twitter melder at Tesla store Ålesund er åpnet.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

Det er Tesla roadshow som er i Ålesund til januar. Butikken åpner ikke før om lenge.

torav

Og Tesla annonserer etter 43 medarbeidere til Bodø. http://bodonu.no/tesla-pa-massiv-ansattjakt-i-bodo/
Det er godt nytt for oss i Nordland!
Model S85, rød, beige skinn, tech, pano, luft, lyd, park, levert 26. Juni 2014
Model S85D, grå, grå skinn, tech, pano, dobbeltlader, levert april 2015

Kristian O

Sitat fra: Øggen på mandag 15. desember 2014, klokken 21:30

Det er Tesla roadshow som er i Ålesund til januar. Butikken åpner ikke før om lenge.

Er det bekrefta at det blir (butikk = servicesenter + butikk??) butikk i Ålesund?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA