Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forståelig side/butikk om ladeutstyr på nett

Startet av Lokführer, lørdag 08. november 2014, klokken 08:40

« forrige - neste »

Lokführer


Spol til 3:12


;D

Skal ikke garantere at der er sjefens nr, men men.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

sisc1337

Håper app store ikke er så langt unna!:) Første videon jeg har sett app fanen. Kanskje dette er betaverisjonen av 7.0
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Olatho

Er jo en gammal video, så det er neppe noe 7.0, men heller en tidlig mockup.

(OG de sier rund 1:30 at det ikke er Elons nummer, men nummeret til Tesla headquarters).

sisc1337

#3
Videoen ble iallefal lastet opp nylig, og det er også en veldig misvisende tittel... Kan ikke huske å ha sett liknende UI tidligere, men godt mulig at dette bare er en gammel video som er lastet opp på nytt med ny tittel som en clickbait
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Amoss

Sitat fra: sisc1337 på torsdag 23. oktober 2014, klokken 12:26
Videoen ble iallefal lastet opp nylig, og det er også en veldig misvisende tittel... Kan ikke huske å ha sett liknende UI tidligere, men godt mulig at dette bare er en gammel video som er lastet opp på nytt med ny tittel som en clickbait

Ut i fra hva som sies på videoen så regner jeg med at dette er i fra "Got Amped" touren i juni/juli 2012 med prerelease versjoner av Model S. Han sier bla. at interiøret kommer til å være ca 90% likt i den endelige versjonen - noe jeg husker ble sagt om de bilene som ble brukt på "Got Amped".
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

laumb

Denne videon har jeg sett før ja.. Tror det var i midten av 2012.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA