Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av edyrli, lørdag 08. november 2014, klokken 06:51

« forrige - neste »

edyrli

Hvis ikke denne kommer til europa så er det nesten som det hadde fristet å prøve importere den selv.
Første bil som er aktuell å bytte inn Diesel mondeoen i.
Tesla er for dyr og de andre har for dårlig rekkevidde. Jeg tror dette er bilen "alle" venter på.
47,5 kwh batteri.
Stort nok bagasjerom.
22 kw AC lading
50 kw CHAdeMO lading.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

elektrolux

"Daimler joint venture with BYD yields this four-door notchback for China"

Interresant stamtavle, men med 2 tonns vekt altfor tung og overaskende kort rekkevidde med kun 30 mil fra et 47 kW batteri.

Pris på 200 000 kr - VAT burde gjøre dette til en meget attraktiv bil tross vekten.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

eivhelle

Sitat fra: elektrolux på torsdag 23. oktober 2014, klokken 17:29
"Daimler joint venture with BYD yields this four-door notchback for China"

Interresant stamtavle, men med 2 tonns vekt altfor tung og overaskende kort rekkevidde med kun 30 mil fra et 47 kW batteri.

Pris på 200 000 kr - VAT burde gjøre dette til en meget attraktiv bil tross vekten.
Så vidt jeg kan se etter søk på nettet koster denne ca. 60000$ som tilsvarer 405000 kroner etter dagens kurs. Og da er ikke spranget så stort opp til en Tesla S med 60KWh batteri.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA