Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bjørns videoer

Startet av Muffinman, torsdag 06. november 2014, klokken 08:49

« forrige - neste »

Kennethh

Softclose fungerer ikke på min bil lenger. Ble sånn etter 6.1 tror jeg

sn0le

Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Epleskreller

La merke til at min bakluke også lukket hardt av og til.. Har brukt luka mye da ungene ofte sitter bak der..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

ctr46

Opplever det samme selv etter å ha fått siste oppdatering. Husker ikke versjonsnummer men med dør åpen ingen softlose, med dør lukket normal softclose. Virker ikke som den smeller veldig hardt igjen men tydelig mer enn tidligere... At så mange plutselig har opplevd dette skulle jo tyde på at det har skjedd noe i software...
85D

Brede

Så det var derfor bakluka smallt litt ekstra her en dag ja?  ???
Ikke lenge siden jeg fikk 6.0 og har muligens ikke brukt bakluka mer enn et par ganger etter oppdatering.

arnljon

Har en mistanke om at det alltid har vært sånn. Min bakluke oppfører seg som den alltid har gjort, med softclose når bilen er tett og med en dunk når dører er åpne
Model S85, svart, svart skinn, tech, pano, luft, lyd, vinterpakke, park, in production 29. jan, levert 25. Mars 2014

ellholt

Vår har absolutt ikke vært slik før. Når en dør er åpen eller et vindu, så detter den ned de siste 20-30 cm. Jeg prøvde en lånebil, da min var på verksted, og softclose virket upåklagelig på den,
uansett om dør eller vindu var oppe. Den bilen hadde IKKE nyeste software......
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

mr.rs4

Litt Off topic, men kan man luke OG  åpne bakluke ifra nøkkelen?
Og ifra innvendig?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Olatho

Ja. Nøkkel, knapp på luka og fra APPen eller skjermen i bilen.

cairnz

Sitat fra: mr.rs4 på lørdag 08. november 2014, klokken 20:46
Litt Off topic, men kan man luke OG  åpne bakluke ifra nøkkelen?
Og ifra innvendig?
To klikk på bakluka åpner/lukker når den ikke er  i bevegelse. Ett klikk stopper bevegelse.
Elbilist

mr.rs4

Nice :)
Det er noe jeg savner på min M5, kan kun åpne ifra nøkkel & innenfra, men ikke stenge :-(
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Olatho

Skulle gjerne hatt det på forgasjerommet også.

Trustno1

Jeg hadde trøbbelet med at softclose ikke fungerte når vindu/dør var åpent.

Fikk fikset dette på forrige besøk på servicesenter. De hadde vissnok gjort noen justeringer, og nå fungerer det fint igjen.

CFM

>:( Nå faller min også de siste 10 cm.. Det gjorde den ikke i sommer. Kan ha kommet ved forrige oppdatering for alt jeg vet.
2013 S85
2017 S90D (ap2 fsdc)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA