Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: dugg i kamera

Startet av Batteritralla, onsdag 05. november 2014, klokken 13:43

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Brede på tirsdag 28. oktober 2014, klokken 12:03
Også verdt å merke seg at dersom signaturen til kilden stemmer så er dette et 60-batteri.

Ups, det hadde jeg ikke sett. Godt at andre har øynene med seg da :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

jazzwheel

Jeg må si jeg lurer på hvorfor batteriet ble byttet? Måtte eieren betale selv, eller er det bare en sum de bruker til internfakturering eller mot forsikringsselskaper?

Amoss

Sitat fra: jazzwheel på tirsdag 28. oktober 2014, klokken 12:25
Jeg må si jeg lurer på hvorfor batteriet ble byttet? Måtte eieren betale selv, eller er det bare en sum de bruker til internfakturering eller mot forsikringsselskaper?

Det var vist garantisak, så antar det er til internfakturering.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

OddB

Bytte av batteri skyldes vel som oftest trøbbel  med en kontaktor  til en tier eller to. Problemet  er at det er ikke bare bare å åpne et slik batteri, så lenge det inneholder  energien  til et lynnedslag  eller to.  Kortslutninger får en ny dimensjon....
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA