Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forbedringer etter første prototype?

Startet av eadie, lørdag 01. november 2014, klokken 16:07

« forrige - neste »

eadie

Flere som opplever knirk i (fører(sete)?
Fikk S85 i mars, veldig fornøyd, men har i det siste opplevd mye knirk i førersetet. Virker nesten som innfestingen som knirker.

Er normalvektig ( ca 82 kg), så burde ikke være det som gjør dette.
Skal gå over innfestene med en skralle og se om det hjelper.

Bagatell, ja, men når man er vant med å nyte stillheten så...
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

.Net

Tror du har vært uheldig  :-\
Den eneste "feilen" jeg har hatt siden februar er at det ikke gikk ann å kjøre vidunderet på bane.
P85D

Sense

Neida, han er ikke alene.
Er også ehh normalvektig + (90 kg) og har hatt knirk i førersetet i 4 mnd.
Men lyden kommer bare når jeg setter meg inn og ut av bilen, ikke under kjøring.

staleand

Opplever knirk i ratt, setebelte på førersiden, førersete (er 75-80kg avhengig av matinntak ;) ) samt knirkelyder i plasten ved hurtige temperaturendringer inni bilen. F.eks om bilen er kald og jeg setter klima på HI.

Knirken i belte var det første jeg oppdaget, sete / interiør oppdaget jeg først etter 5 mnd eierskap og knirking i rattet kom 1 mnd etter det.

Knirken i interiøret er neppe noe å få gjort noe med da dette sansynligvis har med litt for billig materialvalg under produksjon, og således ikke en "feil? Knirk i ratt regner jeg med å få ordnet før eller siden av Tesla, samme med knirk i belte og sete. Sete er vel også muligens en dead case?
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

Sponzo

Sitat fra: Sense på torsdag 16. oktober 2014, klokken 23:30
Neida, han er ikke alene.
Er også ehh normalvektig + (90 kg) og har hatt knirk i førersetet i 4 mnd.
Men lyden kommer bare når jeg setter meg inn og ut av bilen, ikke under kjøring.

Samme her!

cairnz

Knirk i interiøret kan utbedres ved å fylle inn i de områdene hvor det knirker slik at det ligger litt strammere. Dette gjør Tesla for deg.
Elbilist

sisc1337

Har ikke en antydning til knriking, men har nylig oppdaget en lyd av en løs ledning som lager lyd når jeg svinger. Det er ganske irreterendes. Håper det går an å finne denne ledningen!
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

TeslaK

Har en liten løs metallgjenstand eller stein som rutsjer rundt av og til og nesten alltid ved maks pådrag/brems..ganske irriterende. Håper Tesla kan fikse det!
2019 Tesla Model S Performance
2012 Nissan Leaf

Astepsy

They are used alone for recurrent and metastatic endometrial stromal sarcoma and estrogen receptor and progesterone receptor positive breast cancer <a href=https://fastpriligy.top/>buy priligy dapoxetine online</a>

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA