Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkeviddeangstkalkulator

Startet av fonberg, fredag 31. oktober 2014, klokken 18:50

« forrige - neste »

fonberg

Hei, jeg hadde en episode med et elbilfiendtlig gjerde i går kveld. Jeg rygga for å gi plass til en møtende bil i en trang sving i et boligområde, og gjerdet jeg rygga mot flytta seg ikke en mm da jeg kom i mot  ;D
Det ble ingen bulker, men litt lakk ble skrapt av i tillegg til at det er en del maling fra det hvitmalte gjerdet.

Så da er spørsmålet: noen som har tips til hvem i Trondheimsområdet jeg kan få til å fikse skaden?
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

B_Tesla

Hvor dype er ripene? Er det ned til plastikken? Er det deformering?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

B_Tesla

Ser at det er noe sort der. Det plastikken. Surt. Tror det hvite skal vi få vekk med polering.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

fonberg

Sitat fra: B_Tesla på torsdag 16. oktober 2014, klokken 10:15
Ser at det er noe sort der. Det plastikken. Surt. Tror det hvite skal vi få vekk med polering.

Jepp det stemmer at det er skurt ned til plastikken noen få cm2 oppe øverst på plastpanelet. Men jeg ser ingen deformeringer.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

morten007

Jeg fikset min lille skrape hos Hell Bil på Lade etter råd fra Tesla Trondheim.
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

El-Ing

Malingen får du enkelt vekk med white sprite, da ser du bedre hvor stor skaden på lakken egentlig er - det er antagelig mindre enn du tror. Vask bilen etterpå for å fjerne restene av WS. Hvis det finnes smart repair el.l. I Trondheim trenger det ikke koste all verden. 
Grå S85 mottatt 28.2.

stianrod

Kjør til Toyota på lade. De som har karosseriverkstedet for Tesla. Meget proffe folk...
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA