Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Messel

Sitat fra: morten007 på onsdag 11. mars 2015, klokken 19:53
Jeg fikk min P85D i dag. For en bil! Takk til gjengen på Lade for super service. Gikk i transit tidlig januar.

Hentet også min på Lade i går, det er den sorte i bakgrunnen. Sto vel en 7-8 stk der til utlevering.

:)
Svart P85D levert 11. mars

btsvennes

Sitat fra: Messel på torsdag 12. mars 2015, klokken 12:52
Sitat fra: morten007 på onsdag 11. mars 2015, klokken 19:53
Jeg fikk min P85D i dag. For en bil! Takk til gjengen på Lade for super service. Gikk i transit tidlig januar.

Hentet også min på Lade i går, det er den sorte i bakgrunnen. Sto vel en 7-8 stk der til utlevering.

:)

Heldiggriser! :-) Venter fortsatt på beskjed om når jeg kan hente min på Lade.
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

SimenT

Fikk telefon fra DS i dag. Kommer en båt til Drammen 24. mars. Prøver å få ut mange biler før påske. Fikk tidspunkt 25. mars, men reiser bort og kan ikke hente bilen! Må vente til etter påske tror jeg. De jobber vel ikke på røde dager i påska vel
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

Jimpec

De jobber nok røde dager for å få ut flest mulig biler sikkert.
Fikk utlevering 25. Mars.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Dennis

Ser ut som det blir en del 25. Har også utlevering den 25. Bilen kommer med båten den 24 så det jobbes raskt

Havebigfun

Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 14. mars 2015, klokken 21:12
Ser ut som det blir en del 25. Har også utlevering den 25. Bilen kommer med båten den 24 så det jobbes raskt
vanligvis bruker de flere dager- opptil 1 uke- blir ikke rare detailingen når de har en dag- det opplevde iallefall jeg ifjor 300314.
Blir antakelig samme mas som ifjor...

elbilertilalle

Da fikk jeg også telefon fra DS. Skal hente min 31/mars. Den gikk i transit 2/feb.  :D
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

Dennis

Ja har ikke helt store forhåpninger på detailing av bilen. Men akkurat det gjør jeg uansett selv så bare fornøyd med å få bilen fort :)

MrGekko

Er det mange som er i samme situasjon som meg? Har levering sent i mars, men fortsatt ikke mottatt final invoice eller annen info angående levering.

K-billy

Sitat fra: MrGekko på mandag 16. mars 2015, klokken 10:33
Er det mange som er i samme situasjon som meg? Har levering sent i mars, men fortsatt ikke mottatt final invoice eller annen info angående levering.

Samme her. Når jeg kontakter Tesla, opplyser de at jeg sannsynligvis vil få bilen 30. eller 31. mars, men jeg har inntrykk av at de egentlig ikke vet noe som helst.

snappy

Yepp - riktignok 85D, men ingen info/faktura. Ser det klages på det samme i Sverige også både for P85D og 85D.  Det virker som om DS ikke har noe info før bilen står på kaia i Drammen. Tipper hele logistikksystemet til Tesla har krasjet og så har de ikke backup  :o
2014 e-UP
2015 85D

snappy

Utklipp fra Svensk Tesla Club : Godagmann økseskaft fra lenger oppe i organisasjonen...

"Jag skickade ett mail till Jerome igår kväll och fick i morse ett personligt svar från Miki Sofer som är Delivery Manager globalt. Han skriver att han förstås beklagar att jag inte fått ett leveransbesked ännu. Anledningen sägs vara problem med skeppningen från USA på grund av de hamnstrejker som pågår på västkusten (låter lite märkligt då de väl skeppar ut från östkusten?). Problemen har varit så stora så att "Mr Musk" har fått ingripa och säkerställa att det inte blir några framtida förseningar. Nu har skeppningarna kommit igång så att leveranserna ska kunna fungera normalt.

Hursomhelst så säger Miki att enligt vad han kan se så är leveransen av min bil "on track" och att jag kan förvänta mig ett leveransbesked de närmaste dagarna från min DS. Blir spännande att se om det blir så."
2014 e-UP
2015 85D

Mr.Hansen

Mail fra DS, levering 24 mars kl 12.
Håper jeg kommer meg hjem til da.  ::)
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

K-billy

Fikk telefon nå: levering i Bergen 25. mars.
Har ikke fått final invoice.

btsvennes

Ringte Tesla i dag. Levering 28  :D Kommer med båt til Drammen 26.
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA