Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Jimpec

Jeg tror det kommer noen biler mandag-onsdag neste uke.
Autopremier er på vei inn til Bremerhaven nå i dag. Stalltips er at late march bilene kommer til uka..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Havebigfun

Sitat fra: Jimpec på lørdag 07. mars 2015, klokken 12:14
Jeg tror det kommer noen biler mandag-onsdag neste uke.
Autopremier er på vei inn til Bremerhaven nå i dag. Stalltips er at late march bilene kommer til uka..
Jeg tror det er flere skip innen slutten av mars- jeg får levert 1603 og regner med at den kommer med den aktuelle båten. Jeg tror de beregner omtrent en uke fra ankomst til levering.

MrMax

Sitat fra: Torpedo Ted på fredag 06. mars 2015, klokken 21:26
Men er det slik å forstå at yacht gulv med sånne gummilister er standard i midtkonsollen? Noen som har bilde av det? Matcher det dekoret på dash? (carbonfiber)
Svårt att få god belysning, men här är två bilder med lite olika ljussättning. Jag har standard, inte Premium interiørpakke.

P85D sort

Tesla P85D

Noen som har fått utlevert bil hos Tesla trheim som vet ca hvor lang tid det tok fra bilen forlot drammen til den ble utlevert?
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

btsvennes

Sitat fra: Tesla P85D på søndag 08. mars 2015, klokken 12:36
Noen som har fått utlevert bil hos Tesla trheim som vet ca hvor lang tid det tok fra bilen forlot drammen til den ble utlevert?

+1
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

morten007

Min bil gikk i transit tidlig i januar. Kom til Ren bil i Trondheim på fredag for klargjøring og Cosmic. Avtalt utlevering mandag 16. Håper på utlevering tidligere. :)
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

RonnyØ

Sitat fra: morten007 på søndag 08. mars 2015, klokken 14:46
Min bil gikk i transit tidlig i januar. Kom til Ren bil i Trondheim på fredag for klargjøring og Cosmic. Avtalt utlevering mandag 16. Håper på utlevering tidligere. :)

Sølv med gråe var PENT!!
Husqvarna Automower 320

morten007

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

btsvennes

Sitat fra: morten007 på søndag 08. mars 2015, klokken 14:46
Min bil gikk i transit tidlig i januar. Kom til Ren bil i Trondheim på fredag for klargjøring og Cosmic. Avtalt utlevering mandag 16. Håper på utlevering tidligere. :)

Ser du har foliert krom-detaljene. Er det Ren Bil som har utført jobben? Er det en kostbar affære?
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

morten007

Sitat fra: btsvennes på søndag 08. mars 2015, klokken 21:32
Sitat fra: morten007 på søndag 08. mars 2015, klokken 14:46
Min bil gikk i transit tidlig i januar. Kom til Ren bil i Trondheim på fredag for klargjøring og Cosmic. Avtalt utlevering mandag 16. Håper på utlevering tidligere. :)

Ser du har foliert krom-detaljene. Er det Ren Bil som har utført jobben? Er det en kostbar affære?
Det er bildet som lurer deg litt. Det er ikke foliert ennå, men jeg kommer til å gjøre det. Tror nok ikke Ren Bil gjør slikt.
Skulle ønske Tesla kunne levert mørke detaljer fra fabrikken som et valg i fremtiden.
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Torpedo Ted

Sitat fra: MrMax på lørdag 07. mars 2015, klokken 19:43
Sitat fra: Torpedo Ted på fredag 06. mars 2015, klokken 21:26
Men er det slik å forstå at yacht gulv med sånne gummilister er standard i midtkonsollen? Noen som har bilde av det? Matcher det dekoret på dash? (carbonfiber)
Svårt att få god belysning, men här är två bilder med lite olika ljussättning. Jag har standard, inte Premium interiørpakke.

Takk for bildene! Det ser jo veldig bra ut, og er jo mye bedre enn det idiotiske teppet som var der før som ting bare sklir frem og tilbake på...

Dennis

Sitat fra: Torpedo Ted på mandag 09. mars 2015, klokken 09:18
Sitat fra: MrMax på lørdag 07. mars 2015, klokken 19:43
Sitat fra: Torpedo Ted på fredag 06. mars 2015, klokken 21:26
Men er det slik å forstå at yacht gulv med sånne gummilister er standard i midtkonsollen? Noen som har bilde av det? Matcher det dekoret på dash? (carbonfiber)
Svårt att få god belysning, men här är två bilder med lite olika ljussättning. Jag har standard, inte Premium interiørpakke.

Takk for bildene! Det ser jo veldig bra ut, og er jo mye bedre enn det idiotiske teppet som var der før som ting bare sklir frem og tilbake på...

Ser helt klart mye bedre ut :) Men ting sklir fram og tilbake minst like mye der eller mer hvis det er små ting :P

Jaws

Sitat fra: Cookie Monster på onsdag 04. mars 2015, klokken 22:09
Får nok riktige hjul du da siden det står Performance Plus hjul :)


Spent på hva min DS svarer, sendte mail om dette tidligere idag.
Blir jo morsomt hvis det viser seg at jeg ikke får de felgene og dekkene etter å ha ventet en måned ekstra på bilen siden den første ble "ødelagt".
Så håper Tesla ikke har endret dette.

Hei!
Har hentet bilen, den har 265 bak som forventet.
Mvh
Jaws
Grå P85D, 21", tech, luft, karbon, ultra hifi, next-gen seter.

Kim L

Utsatt fra 14 til 21 mars. i følge DS så var bilen fortsatt på vei.....  >:( >:(

.Net

Fikk final invoice i dag
står 30.03.2015, men dette er i påskeferien .. >:(
P85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA