Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Havebigfun


lurium

Neste uke med andre ord... fikk du varme i ratt da? CW02 eller hva det var :)

Havebigfun


Kim L

In transit fra 17.01 men ikke fått faktura og dato ennå...

AndreS

I3 i bestilling

FThorsen

Er det noen som vet om noen litt lengre oppe i kjeden man kan kontakte for å høre hva som egentlig skjer med bilen sin?
Jeg bestilte og bekreftet en P85D 10 minutter etter at det var mulig. Bilen gikk i prod en gang tidlig i romjulen, og der står den fremdeles....  :o
DS kommer med generisk BS om at biler produseres i rekkefølge basert på utstyr og at det var problemer å få levert nok Next Gen seter etc, men jeg ser jo flere biler som ferdigstilles fortløpende etter en ukes tid i prod...  :'(
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

btsvennes

Sitat fra: FThorsen på fredag 06. februar 2015, klokken 09:46
Jeg bestilte og bekreftet en P85D 10 minutter etter at det var mulig. Bilen gikk i prod en gang tidlig i romjulen, og der står den fremdeles....  :o

Var riktignok ikke fullt så kjapp som du til å bestille (bekreftet mandagen etter D-event'et), men opplever mye det samme. Bilen gikk i produksjon 09.01 og der står den fortsatt. Fikk beskjed fra DS om at den snart skulle være ferdig (dette var 04.02). Vet ikke helt hva "snart" betyr, men den er ihvertfall fortsatt i produksjon. Merker jeg begynner å bli veldig utålmodig. Spesielt når jeg ser hvor mange biler som har gått til transit.
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

weld77

Kollega av meg bestillte første dagen det var mulig, ferdigprodusert for lenge siden.

Kan jo være en god kombinasjon av spesifikke valg av utstyr, tilfeldigheter og hendelser på fabrikken. Dersom noe går galt og de må gjøre noe på nytt får man neppe høre om det...

Jimpec

Litt spesielt at de som gikk i produksjon først ikke er ferdig enda. Min gikk i produksjon i helt i slutten av januar og er bekreftet "in transit" av DS.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

btsvennes

Har ikke veldig sær konfigurasjon heller. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg har kjøpt vinterdekk på felg fra Tesla. Noen som vet om disse sendes med bilen fra fabrikken, eller om de bestilles inn til servicesenteret her i Norge?
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

Dennis

Fikk akkurat beskjed om at min bil som har vært i produksjon siden 13 januar at det har skjedd noe feil/ødelagt under produksjon og jeg får produsert ny bil med nytt chassisnummer.

btsvennes

Sitat fra: Cookie Monster på fredag 06. februar 2015, klokken 14:09
Fikk akkurat beskjed om at min bil som har vært i produksjon siden 13 januar at det har skjedd noe feil/ødelagt under produksjon og jeg får produsert ny bil med nytt chassisnummer.

Ble du oppringt eller måtte du ta kontakt selv?
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX


jazzwheel

Sitat fra: btsvennes på fredag 06. februar 2015, klokken 13:41
Har ikke veldig sær konfigurasjon heller. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg har kjøpt vinterdekk på felg fra Tesla. Noen som vet om disse sendes med bilen fra fabrikken, eller om de bestilles inn til servicesenteret her i Norge?

Slik jeg kjenner det så har det ingenting med USA å gjøre nei. Det er utleveringssted som ordner dette.

frosken

Vinterhjul fikses av avdelingen som leverer ut bilen. Jeg har bil i transitt og endret vinterhjul i dag. Det var uproblematisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA