Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Havebigfun

Sitat fra: PERFORMANCE85D på mandag 02. februar 2015, klokken 17:31
Noen som har peiling på hvor mange P85D som er bestilt til Norge? Finnes det noen oversikt på dette? Hadde ikke Tesla et kart som viste oversikt over bestilte Tesla i de forskjellige distriktene i Norge?
hemmelig info
Esben Pedersen snakket om et eller annet over 1000 biler- antar det er alle typer.
Tesla har helt sikkert oversikt over hvor folk som har bestillt bil bor- hemmelig det også.

Mr.Hansen

Krysser fingerene for jeg blir den eneste med P85D rundt Larvik.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Mr. P85D

1 til Porsgrunn + 1 til Skien som jeg vet om :-) Men ikke samme farge da :-)
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

elbilmanne

Sitat fra: Mr.Hansen på mandag 02. februar 2015, klokken 19:48

Ikke regn med det, i hvertfall ikke på sommerstid!  ;)

Havebigfun

-og jeg håper jeg får den eneste i Oslo :o
Fra spøk til alvor- jeg tror det blir flere i Larvik og omegn og definitivt mange i Oslo/Trondheim/Stavanger/Bergen osv ;)

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Dennis

Ser bra ut, men likte ikke fargen på felgene og at diffusor bak var lakkert i hvit. Lakkering helt ned utenom der gjør seg veldig bra 8)

For oss som foretrekker sort :)

Går nok for ca det samme selv, bare at sideskjørt skal lakkeres i samme sort farge som resten av bilen.

Bjørn Tore Vibeto

Må nok skuffe deg der, kanskje rundt Larvik som du sier. Men i Larvik, blir det i hvertfall en til.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

elbilertilalle

I dag fikk jeg: Din Model S er i transitt fra fabrikken.
705xx :-)
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

TimboDuck

Da var P669XX i transitt etter 24 dager i produksjon. Det er mulig min DS ble lei av maset og bare trykket på en knapp, men det er godt å se den videre.  ;D
Sølv P85D, bygget Feb'15

PCS

Sitat fra: Brumm på mandag 02. februar 2015, klokken 21:16
Må nok skuffe deg der, kanskje rundt Larvik som du sier. Men i Larvik, blir det i hvertfall en til.

Vi skal nok bli flere om denne bilen her nede  ;D

Mr.Hansen

"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

SCI

Din Model S er i transitt fra fabrikken i går.
Så da bør det vel være mulighet innen mars.
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

Dennis

Ser ut som den nye torque sleep funksjonen for 85D og P85D bare aktiveres i range mode.

Bilde av range mode etter siste oppdatering igår.

finn_roen

Jeg hadde inne en bestilling på P85D i høst før pris oppgangen, men avbestilte etter noen dager, fornuften seiret dessverre  :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA