Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

jazzwheel

@sondell:

Godt poeng. Jeg kjører nesten alltid med low regen, men har likevel opplevd dette som et problem i svinger hvor jeg slipper opp gasspedalen slik man er vant med fra andre bilen. Har etterhvert lært meg å ikke slippe gassen helt når jeg har stor hastighet i svinger. Jeg skulle ønske det var mulig å skru av regen helt, eventuelt stille den slik at den ikke tar like kraftig i svinger.

Thor2014


Kallagtunet

Ser at Elon har fjernet sine tvitter meldinger der han lovte ny software som gjør at P85D skal få bedre rekkevidde.

Hva dette betyr spekuleres det i her:

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/39963-Elon-Musk-tweets-software-upgrade-will-increase-P85D-range

Celter

Sitat fra: Kallagtunet på søndag 28. desember 2014, klokken 12:31
Ser at Elon har fjernet sine tvitter meldinger der han lovte ny software som gjør at P85D skal få bedre rekkevidde.

Hva dette betyr spekuleres det i her:

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/39963-Elon-Musk-tweets-software-upgrade-will-increase-P85D-range

Det er vel her det diskuteres mest inngående:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/40087-Elon-Musk-deletes-twitter-posts-about-P85D-85D-efficiency-increases/page3

Det ser ut som de meldingene som omtaler fremtidige forbedringer på bilene er fjernet. Aksjelovgivningen eller annet som tvinger ham til dette?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Kallagtunet


Trokloy

Yes. Endelig ble min P85D estimert levering i Stavanger flyttet fra "April" Til late mars. :D Noen som vet når de føste P85D hit til landet står som estimert?
Rød P85D Vin: 70735 Late March  :-)

lurium

Min står nå som mars 2015 mot late mars for et par dager siden. Par måneder nå så er vi der :)

endsan

Sitat fra: Trokloy på tirsdag 30. desember 2014, klokken 00:13
Yes. Endelig ble min P85D estimert levering i Stavanger flyttet fra "April" Til late mars. :D Noen som vet når de føste P85D hit til landet står som estimert?

De første er vell planlagt i slutten av februar. Jeg har fremdeles mars (i stavanger), bestillte tre dager etter "D" kunne bestilles.

rr2000

Nå et status på P85D bestillingen: Under produksjon, Tesla-fabrikken bygger din Model S.
Beregnet levering: Sent i februar 2015
;D
Har spurt om å legge til stor stereo og bytte til sort taktrekk, men usikker på om det er for sent.
P85D

AndreS

Jeg spurte om å legge til vinterpakke for to uker siden. Fikk da beskjed omat det var for sent...
I3 i bestilling

endsan

Sitat fra: AndreS på tirsdag 30. desember 2014, klokken 09:19
Jeg spurte om å legge til vinterpakke for to uker siden. Fikk da beskjed omat det var for sent...

Har bilen din gått i produksjon? Jeg spurte igår om å legge til vinterpakken, virket som det skulle gå greit, men venter på svar

HåkonE

Vurderte å spørre om vinterpakken på P85D etter den fikk varme i ratt, men regnet med at det ikke gikk å gjøre endringer på biler med gammel pris (uten at prisen revideres, noe som blir et mildt sagt dyrt ratt om så er tilfelle)

Noen som vet?

Trokloy

Rød P85D Vin: 70735 Late March  :-)

Knut Erling Øen

S85 fra mars 2014 til mars 2015. P85D+ fra mars 2015. Mod 3 fra mars 2016. Cybertruck bestilt 23. nov 2019.

Trokloy

Supert  :) , men det står ingenting om det i designstudio?
Rød P85D Vin: 70735 Late March  :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA