Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

AndreS

Skjønner ikke helt hvor man ser at det er recaro? Er jo gjentatte ganger beskrevet et firma som heter futuris eller noe sånt som produsent?
I3 i bestilling

sn0le

Fordi det står her på en bil som er utstilt i USA.
Hvis det ikke er Recaro som leverer de så ville dette vært grei advokatmat for legal department hos Recaro.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

AndreS

Det sto på 1 demobil, det står ikke på utleveringsbilene
I3 i bestilling

AndreS

I3 i bestilling

Dennis

Står også Recaro på denne og det er ikke den samme bilen som tidligere.

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/38181-P85D-sighting-test-drives/page31?p=840733&viewfull=1#post840733

Virker merkelig at det skal stå Recaro på de hvis det ikke er det, eller at de plutselig har endret dette fra demobiler til kundebiler. Men vet jo aldri  :P

darthy001

Recaro-seter ble visstnok nevnt allerede på D-eventen. sigurdi kan sikkert bekrefte/avkrefte det.

Men her er det uansett referert fra de som var der:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/36819-P85D-NEW-Seats-Announced-Finally%21%21?p=783365&viewfull=1#post783365
SitatI was told by a Tesla rep at the event that the seats were made by Recaro. He might have misspoken, but he did seem to be well informed on other topic areas. I suspect that the seats pictured here vs what ships in December will be slightly different.

Hadde vært _veldig_ merkelig om Tesla-ansatte forsnakker seg 10.oktober for at det deretter skjer en "forsnakkelse" på spec-sheeten på en demo-bil over en måned senere.

Og at det ikke står Recaro på kundebilene tipper jeg er pga at setene ikke er brandet med Recaro. Vil tro det er en del av dealen her at det skal være noname-seter i bilene. Da må de også ha de på spec-sheeten i vinduet.

lurium

Ja de lager vanlige tesla seter mens recaro lager next gen performance. Men at Recaro har designet de nye levner der ingen tvil om. Godt mulig futuris lager de på lisens.

AndreS

Intet er jo bedre enn det, men jeg føler meg fortsatt ikke helt overbevist:)
I3 i bestilling

BMW850

Etter det jeg kan se utifra diverse bilder virker det ikke som sitteputen er noe lenger på de nye setene. Det er det eneste problemet jeg har med mine nåværende P-seter. Er 193 høy og har for liten støtte under nedre del av lårene. Hvis det da ikke er utskyvbare puter som på BMW sportseter f.eks. noen som vet?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

lurium

aryx

På Teslamotorsclub har de et topic som tracker bestillinger, la min bil inn der i går, er en link til Google spreadsheet i første post.

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/36965-Tracking-P85D-delivery-thread

15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA