Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

darthy001


AndreS

I3 i bestilling

P85D#TheFlash

Flere har kommentert vedr, innvendig fargevalg. Jeg har valgt sorte seter og sort tak.
Av den enkle grunn at ungene i baksetet ikke klarer å lage like tydelige flekker på sort skinn, og jeg i olabuksen min heller ikke farger av skinnet foran.

Allerhelst skulle jeg dog sett cognacfargen til BMW og Audi på setene i vår kommende P85D.

Når det gjelder taket, er min tanke at bilen blir roligere innvendig om den har sort tak. Men dette er kun synsing og her har jeg ikke fakta.

Ellers er dette min første "post" her inne, men siden bestillingen nå er endret fra X til S måtte jeg bare kommentere.. Grattis til alle dere andre som har gått for P85D!

darthy001

Sorte seter og tak av samme grunn, les barn, her også. Eneste kona brydde seg om ;D


endsan

Noen her som vet om Tesla godtar forandringer nå på P85D bestillingen??
Vurderer kraftig å avbestille vinter/sommerdekk å heller gå for uorginale ved en senere anledning.
Følger jo uansett med ett sett helårsdekk som kan slites ut de første ukene :P

lurium

Det jeg har gjort :)

Tja det godtar de sikkert, bilen er ikke i "prod" egentlig ennå uansett.

Også_Øyvind_H

Litt saksinfo til de som lurer på skinnfarge - jeg har hatt creme skinn i ett år på S85'en og det holder seg veldig godt. Har også jevnlig ungene baki. Jeans farga av på førersetet FØR jeg behandla det første gang - etterpå har jeg ikke sett noe.

Jeg har hatt svart Audi A6 med svart skinn før - ser flott ut, men det ble veldig mørkt, spesielt når vinduslinja skrår opp bak. Resultatet var at ungene ble kvalme vesentlig tidligere.

Har derfor bestilt ny nå med creme (igjen) 8)
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

darthy001

Er heldigvis så heldig at begge ungene her har vært immune mot bilsyke så langt. Bank i bordet :)

Vi har sort skinn og sort interiør i dagen bil også. Jeg prøvde meg på grått skinn når bilen skulle bestilles nå, men som nevnt da ble kona plutselig engasjert. Alle andre detaljer på og rundt bilen kunne hun ikke brydd seg mindre om ;D men sort skinn skulle vi ha.

Da hun ikke kverulerte ett sekund på at jeg tross alt kaster bort så mye penger på bil så ble det raskt en "pick your battles"-type sak ::)

Synes nå uansett sort skinn er lekkert. Men grått skinn og sort resten ser veldig sexy ut i design studio synes jeg.

Tesla P85D

hmm...har ikke fått utdelt noe VIN nr enda....bestilte samme lørdagen som Dual ble tilgjengelig på nett...
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

ELTesla


lurium

#160
Bekreftet 17.10 står fortsatt late mars og fortsatt ingen VIN.
Ønsket februar men Trege Tesla brukte laaaang på overføring av depositum fra P85 bestillingen.

Så er komisk å vente 1-2 mnd lengre enn folk som bestilte etter meg :)

December blir vell April 2015 :)

Tesla P85D

Ønsket levering så raskt som mulig, så det ble mars...og det star det enda.
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

Teslaguten

Har alt svart idag, men endra til grått skinn med NG seter og karbon etter taxi tur i Trondheim. Svart alcantara i tak.

Bilen blir svart m grå 21" felgar, sommar og vinter.
Droppar pano-tak på P85D grunna knirk og lyd, spesielt ved kjøyring i tunnel.


Treng ikkje ny bil før utpå hausten, reknar med at dollaren står over 7 kr då og eg får grei pris ved salg av nesten 2 år gammal, men strøken TMS 85 ;)
#19329
Model X #1094
P85D RN6614200

FThorsen

#163
Late February har min sølvgrå P85D havnet på nå. Så får vi se hva det faktisk blir :)
VIN har også kommet: 5YJSA7H23EFP66xxx. Interessant, som tidligere nevnt at produksjon ser ut til å bli 2014 allerede :)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

Tesla P85D

Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA