Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

aryx

Sitat fra: darthy001 på mandag 10. november 2014, klokken 20:53
Nå står det plutselig "Sent i februar 2015" på min :)

Krysser alle fingre og tær for at det stemmer ;D

Samme gjør det på min. :)
15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

AndreS

I3 i bestilling

Kim L


endsan

Når bestilte dere som har fått "sent februar"?
Bekreftet selv tirsdag etter lansering og står fortsatt Mars (perlehvit med alt utenom 7seter og interiørpakke)

darthy001

Sitat fra: endsan på tirsdag 11. november 2014, klokken 10:35
Når bestilte dere som har fått "sent februar"?
Bekreftet selv tirsdag etter lansering og står fortsatt Mars (perlehvit med alt utenom 7seter og interiørpakke)
Jeg bekreftet vel ett sted mellom kl10 og kl11 første morgenen det var mulig. Tror det var 2-3timer etter design studio ble tilgjengelig med P85D som ett valg.

De påfølgende rundene med ny bekreftelse har jeg også bekreftet innen få timer.

Celter

Jeg har også fått "sent i februar". Kan håpe på første batchen ?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

aryx

Sitat fra: endsan på tirsdag 11. november 2014, klokken 10:35
Når bestilte dere som har fått "sent februar"?
Bekreftet selv tirsdag etter lansering og står fortsatt Mars (perlehvit med alt utenom 7seter og interiørpakke)

Bestilte samme dagen som den ble tilgjengelig på web.
15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

AndreS

I3 i bestilling

Teslaguten

Tesla har endra tidsintervallet for ønska levering frå mars - oktober 2015 til mars - mai 2015.

Eg hadde kryssa av for seinare levering, og den datoen står framleis.

Prisauke planlagt? ::)
#19329
Model X #1094
P85D RN6614200

Amoss

Sitat fra: Teslaguten på tirsdag 11. november 2014, klokken 13:08
Tesla har endra tidsintervallet for ønska levering frå mars - oktober 2015 til mars - mai 2015.

Eg hadde kryssa av for seinare levering, og den datoen står framleis.

Prisauke planlagt? ::)

... eller bare at de ser at det byr på problemer å tillate folk å bestille så langt tid i forveien i fall de skal endre noe i konfiguratoren. F.eks. ta bort noen farger :p
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Hellström

Model 3 Order Number RN10702xxxx 31.03.2016

BMW850

Ser mange bestiller sort interiør og sort alcantara-tak. Blir ikke for mye sort da?  ::) Da er jo absolutt ALT sort  ???
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

sigurdi

Tror det blir seint februar og mars levering på svært mange.
Dersom Tesla fremdeles ønsker å nå produksjons målet sitt for 2014, blir det bare lokal USA produksjon i November og Desember.
Så biler for sending produsert i Januar, P først så resten, så frakt og utlevering, seint Februar og i mars, mens lokale blir produsert februar og mars med utlevering ASAP. Da blir det gode tall i Q1.
Ny salgstopp i mars?
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

B_Tesla

Sitat fra: BMW850 på fredag 14. november 2014, klokken 12:40
Ser mange bestiller sort interiør og sort alcantara-tak. Blir ikke for mye sort da?  ::) Da er jo absolutt ALT sort  ???

Hadde dette i min forrige BMW. Var veldig fornøyd med det. Å ha sort tak hadde jeg gjerne ha, men da jeg bestilte kunne jeg ikke velge det. Med panorama blir det ikke SÅ stor forskjeld.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

MartinP

Med stor hårig sort hund er helsort interiør en "no brainer" for meg ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA