Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 30. januar 2015, klokken 09:11
Se «Tesla Model S P85D Snow Performance» på YouTube
Demonstrerer muligens også en generell holdning i USA og Canada: "vinterdekk er kun for de som ikke kan kjøre, jeg har jo 4 hjulstrekk"; det er flere 4 hjulstrekkere som står fast her :-). Sannsynligvis har TMS P85D eieren vært såpass fornuftig at han har bruker vinterdekk. Men samtidig veldig bra at det ikke var antydning til hjulspinn når man ser hvordan de andre sliter.

Thor2014

Sitat fra: Finnøy på fredag 30. januar 2015, klokken 09:39
Sitat fra: Teslanewbie på fredag 30. januar 2015, klokken 09:11
Se «Tesla Model S P85D Snow Performance» på YouTube
Demonstrerer muligens også en generell holdning i USA og Canada: "vinterdekk er kun for de som ikke kan kjøre, jeg har jo 4 hjulstrekk"; det er flere 4 hjulstrekkere som står fast her :-). Sannsynligvis har TMS P85D eieren vært såpass fornuftig at han har bruker vinterdekk. Men samtidig veldig bra at det ikke var antydning til hjulspinn når man ser hvordan de andre sliter.
Ix3 dekk. 

Messel

Oppdatert status på MyTesla i dag: Din Model S er i transitt fra fabrikken  ;D

VIN 70XXX, gikk i produksjon søndag 25/1

Svart P85D levert 11. mars

btsvennes

Sitat fra: Messel på fredag 30. januar 2015, klokken 15:31
Oppdatert status på MyTesla i dag: Din Model S er i transitt fra fabrikken  ;D

VIN 70XXX, gikk i produksjon søndag 25/1

Begynner virkelig å lure når jeg ser så mange biler som går fra produksjon til transit når min fremdeles er i produksjon etter tre uker.
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

lurium

Min gikk i transit 1 dag etter jeg sendte epost til Jerome. Han skrev "let me check". Så kom det "its finished" neste dag.

Virker som en del av oss som var tidlig ute har opplevd litt prod trøbbel ja.

Trustno1


lurium


Messel

Sitat fra: btsvennes på fredag 30. januar 2015, klokken 19:15
Sitat fra: Messel på fredag 30. januar 2015, klokken 15:31
Oppdatert status på MyTesla i dag: Din Model S er i transitt fra fabrikken  ;D

VIN 70XXX, gikk i produksjon søndag 25/1

Begynner virkelig å lure når jeg ser så mange biler som går fra produksjon til transit når min fremdeles er i produksjon etter tre uker.

Varte ikke lenge min status i transitt gitt. Nå er den tilbake til Tesla-fabrikken bygger din Model S  ::)
Svart P85D levert 11. mars

Mr. P85D

Er det noen som mener at de får bilen i februar ? Bekreftet ?
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

Havebigfun

alle biler som er planlagt levert i slutten av Feb er vel på båten ennå- det er mange muligheter for forsinkelser, eks vær, klyss med Kontainerflytting i Rotterdam, problemer i Drammen, transportskader som oppdages ved detailing.
Derfor har etter all sansynlighet ingen fått bekreftet levering i Feb.
Jeg håper min utleveres 27.02  8)

lurium

#955
Sendte epost til Jerome med spørsmål hvorfor bilen min er i prod igjen og fikk svar.
Tolker det at Mytesla rett og slett ikke viser riktig.

Tenkte å dele med dere andre som sikkert er i samme situasjon utifra det jeg leser på div forumer :)


From: Jerome Guillen [xxxxx@teslamotors.com]
Sent: Friday, January 30, 2015 8:45 PM
To: Thomas Magnussen
Subject: RE: P85D march

Your car has completed production and is being shipped to Norway. Your car did not go back to production.

Jerome Guillen I VP, WW sales and service


(fjernet eposten til stakkaren så ikke flere hamrer han om dette...)

auduny

Hum. Min er også i Transit \o/

Men så plutselig at jeg muligens har gjort en tabbe. Jeg oppgraderte fra s85D til P85D og dyttet mye frem og tilbake før jeg endelig tok tak.

Men da ser det ut som jeg har klart å velge Tekstil stofftak (som er default for S85D) i stedenfor hvit Alecantra (som er default for P85D)

Det var jo ikke meningen. Men det skal jeg stå over. Men når jeg klikker litt frem og tilbake på designstudio nå så ser det ut som det også bytter ut ting på dashboardet, pluss at bjelka i taket blir svart når man har tekstil.. Hum. Hva er egentlig forsjellene. Burde jeg være trist? Hvor langt ned går stofftaket?

Jeg har forøverig 2gen seter, men fikk aldri noen tlf om bakseter..


K-billy

Vin723* er nå i produksjon med estimert levering late march.

lurium

Både ja og nei audun. Du får en fantastisk bil.
Du går glipp av alcantara på dashboard og i taket... er forsåvidt ikke en krise. Sparte vell også 10-15 tusen.




SimenT

Da er min i produksjon! VIN723XX (to måneder siden jeg låste bestillingen)

DS sa den skulle være ferdigprodusert ca midten av februar og klar til sent mars for en tid tilbake.
Ser ut til at den er i rute :)
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA