Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

ELLP

Liker pianolakk godt, løfter et sort interiør ganske mye. Liker også karbonfiber men det blir en helt annen look. Har hatt min bil med pianolakk i fem måneder og det er ikke et fingermerke der. Kan ikke se noen grunn til at noen skal ha behov for å ta på det området, er jo ingenting der. Bortsett fra å fjerne litt støv en gang i blant så holder det seg pent.

MrGekko

Det er pianolakk på midtkonsollen(der hvor flaskeholderen er) Jeg testa bilen i 5 min, og da jeg skulle ut, så jeg at det var blitt fingermerker akkurat i dette området. Dette var ubevisst.
Gjorde dermed samme test på resten, og det ble veldig synlige fingermerker. Men selvfølgelig så er det ikke noe større problem enn at man kan tørke det bort med den filten som følger med :)

Mr. P85D

Hei

Helt ny her på forumet :-) Bestilte min nye Tesla Model S P85D i dag med følgende utstyr:

Svart solid lakk
Karosserifarget tak
Tesla Røde bremsekalipers
Hvitt Alcantara taktrekk
Firehjulstrekk med Dual Motor
85 kWh Performande
Dobbeltlader
Tech-pakke med autopilot
Smart Luftfjæring
Ultra Hi-Fi lydsystem
Premium interiørpakke
Sikkerhetspakke
Rødt Lade Adapter
Type 2 offentlig ladestøpsel
21" grå Turbine-hjul
Karbonfiberinnredning
Sorte Performance skinnseter

Kan ikke ai annet enn at jeg har fått mye hjelp og tips her på forumet og er takknemlig for all som bidrar med sin kunnskap rundt EL-biler. Vil fortsette og lese mye her inn. Er spent på om levering blir i april eller om vi får se forsinkelser.
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

Celter

Sitat fra: Tomerikwang@live.com på mandag 03. november 2014, klokken 14:27
Hei

Helt ny her på forumet :-) Bestilte min nye Tesla Model S P85D i dag med følgende utstyr:

Svart solid lakk
Karosserifarget tak
Tesla Røde bremsekalipers
Hvitt Alcantara taktrekk
Firehjulstrekk med Dual Motor
85 kWh Performande
Dobbeltlader
Tech-pakke med autopilot
Smart Luftfjæring
Ultra Hi-Fi lydsystem
Premium interiørpakke
Sikkerhetspakke
Rødt Lade Adapter
Type 2 offentlig ladestøpsel
21" grå Turbine-hjul
Karbonfiberinnredning
Sorte Performance skinnseter

Kan ikke ai annet enn at jeg har fått mye hjelp og tips her på forumet og er takknemlig for all som bidrar med sin kunnskap rundt EL-biler. Vil fortsette og lese mye her inn. Er spent på om levering blir i april eller om vi får se forsinkelser.

Velkommen til forumet. Noen spesiell grunn til at du valgte performance setene?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

lurium

#94
Dropp premium interiør, du må velge de nye sportssetene. Null forskjell med og uten premium med svarte seter.

Celter

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

frosken

Første bildet jeg har sett av frunken i P85D. Frontmotoren tar litt mer plass enn forventet, men fremdeles god plass til et par bagger.

Mr. P85D

Sitat fra: Thomas M på mandag 03. november 2014, klokken 17:08
Dropp premium interiør, du må velge de nye sportssetene. Null forskjell med og uten premium med svarte seter.

Synes bare Performance setene ser bra ut. Hvorfor skal jeg droppe Premium interiør ?
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

Teslaguten

Performance setene er dei samme som idag. Dei nye Next Generation er mykje betre på sidestøtte, hovudstøtte framme/bak og ein av dei største fordelane med P85D.

Premium interiør ser du omtrent ikkje skilnad på med svarte seter. Kanskje verdt prisen med lysare skinninteriør. Om money is not an issue, versågod!

Om det er raud skinnstripe du vil ha, snakk med ein salmaker. Det fiksar han kjapt og greitt.

MEN BESTILL FOR ALL DEL NEXT GENERATION SETER!!! ;)
#19329
Model X #1094
P85D RN6614200

Hellström

Det har blivit en ganska mycket högre dolllarkurs sen P85D lanserades.
Bilen är faktiskt ca 80.000 billigare i Norge än i US, är detta pga det är momsfritt ?
http://e24.no/privat/dollaren-har-ikke-vaert-dyrere-siden-finanskrisen/23327577

Vem tror det blir en prisjustering före jul?


Model 3 Order Number RN10702xxxx 31.03.2016

Mr. P85D

Sitat fra: Teslaguten på mandag 03. november 2014, klokken 22:14
Performance setene er dei samme som idag. Dei nye Next Generation er mykje betre på sidestøtte, hovudstøtte framme/bak og ein av dei største fordelane med P85D.

Premium interiør ser du omtrent ikkje skilnad på med svarte seter. Kanskje verdt prisen med lysare skinninteriør. Om money is not an issue, versågod!

Om det er raud skinnstripe du vil ha, snakk med ein salmaker. Det fiksar han kjapt og greitt.

MEN BESTILL FOR ALL DEL NEXT GENERATION SETER!!! ;)

Takk for tips:-) dette må jeg se nærmere på ja. Money is an issue!
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

ELTesla

Sitat fra: Hellström på mandag 03. november 2014, klokken 23:26
Vem tror det blir en prisjustering före jul?

Jeg tror det, men dette blir selvfølgelig bare synsing fra min side.
Det er en egen tråd angående dette temaet.

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,17482.0.html

lurium

Tomerik du sparer jo penger tar du vekk premium og velger next gen seter. For ikke snakke om bruktprisen når du skal selge bilen. Det er jo ingen som velger de gamle benk setene til P85D nå som de har fått skikkelig interiør med sidestøtte.

TA

Jeg er ny på forumet og som elbil eier. Jeg har unnlatt å kjøpe Tesla hittil da jeg har ventet på bedre seter og ser svært positivt på at det samtidig kom 4wd og 691. Jeg reserverte den umiddelbart og her fått estimert leveringsdato i mars 2015.

Jeg har bestillt P85D med dette utstyret:

Panoramatak i helglass
21" grå Turbine-hjul
Grå metallic lakk
Sorte neste generasjon seter
Obeche-tre matt
Sort alcantara taktrekk
Tesla røde bremsekalipere
Dobbeltlader
Tech-pakke med autopilot
Smart luftfjæring
Ultra Hi-Fi lydsystem
Vinterpakke
Sikkerhetspakke
Type 2 offentlig ladestøpsel

P85d
M3 RN 108369321
M3 RN 108476116

Mr. P85D

Sitat fra: Thomas M på tirsdag 04. november 2014, klokken 09:27
Tomerik du sparer jo penger tar du vekk premium og velger next gen seter. For ikke snakke om bruktprisen når du skal selge bilen. Det er jo ingen som velger de gamle benk setene til P85D nå som de har fått skikkelig interiør med sidestøtte.

Gjorde som du sa :-) Fjernet Premium, la til dobbelt lader, panorama og next gen seter. Hvis ikke jeg husker feil kom jeg ut 1 000,- rimeligere. Har nå bekreftet min bestilling og ligger i kø systemet :-) Bare å glede seg nå!
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA