Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

Tesla P85D

Fin brosjyre å ikke minst fin bil:) blir bare finere å finere dem bilen;)

Noen som vet om produksjon av de første model s dual som skal leveres til kunder i usa har startet?

Noen som vet når demo kommer til Norge?
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

Dennis

Produksjonen i USA har startet og flere har fått opp at bilen er ferdig. De første får bilene sine i slutten av uka eller tidlig neste uke ser det ut som :)


Angående demobil av P85D så kommer nok ikke det før de første bilene kommer hit rundt februar har jeg hørt. Men var en som jobber hos Tesla som sa de håpet på desember/januar men at det var tvilsomt.

Tesla P85D

Sitat fra: Dennis på tirsdag 02. desember 2014, klokken 16:38
Produksjonen i USA har startet og flere har fått opp at bilen er ferdig. De første får bilene sine i slutten av uka eller tidlig neste uke ser det ut som :)


Angående demobil av P85D så kommer nok ikke det før de første bilene kommer hit rundt februar har jeg hørt. Men var en som jobber hos Tesla som sa de håpet på desember/januar men at det var tvilsomt.


Blir forhåpentligvis litt mere filmer og tester tilgjengelig snart da:)
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015


PCS

Sitat fra: Veggen på tirsdag 02. desember 2014, klokken 17:27
Kjører allerede en P85D i Tyskland:
http://instagram.com/p/vY8d6AQJ-u/?modal=true
http://instagram.com/p/v1a96wwJ02/?modal=true

Kjører vel ikke akkurat rundt i Tyskland, men de viste den for presse en dag i Berlin var det vel.
Ingen fikk prøve den, så den står nok muligens i en av Tesla sine senter i nærheten.

Haldenser

Sitat fra: Neon på tirsdag 02. desember 2014, klokken 17:00
Sitat fra: Dennis på tirsdag 02. desember 2014, klokken 16:38
Produksjonen i USA har startet og flere har fått opp at bilen er ferdig. De første får bilene sine i slutten av uka eller tidlig neste uke ser det ut som :)


Angående demobil av P85D så kommer nok ikke det før de første bilene kommer hit rundt februar har jeg hørt. Men var en som jobber hos Tesla som sa de håpet på desember/januar men at det var tvilsomt.


Blir forhåpentligvis litt mere filmer og tester tilgjengelig snart da:)

Hva er det egentlig av filmer/tester som er interessant? Det ligger en del tester fra lanseringen allerede på youtube, og bortsett fra akselerasjon og evt. next gen seter er den helt lik utvendig og innvendig som en S85 som rulles ut fra fabrikk daglig...
2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

Dennis

Er jo ganske mange forskjeller, og er jo de man vil vite mot den gamle utgaven. feks autopilot, nytt forbedret understell, nye seter, dashbord, mest sannsynlig ny innmat i skjerm som cpu ++ pga autopilot, 4g? Og mange andre små forbedringer. Ikke mist at den faktisk har 4wd. Å sammenligne med en p85 eller s85 mot P85D er jo som å sammenligne en bmw 530 mot en M5 når det kommer til ytelser, ser ganske likt ut med ytelser er i helt forskjellige ligaer.

Haldenser

Sitat fra: Dennis på tirsdag 02. desember 2014, klokken 21:49
Er jo ganske mange forskjeller, og er jo de man vil vite mot den gamle utgaven. feks autopilot, nytt forbedret understell, nye seter, dashbord, mest sannsynlig ny innmat i skjerm som cpu ++ pga autopilot, 4g? Og mange andre små forbedringer. Ikke mist at den faktisk har 4wd. Å sammenligne med en p85 eller s85 mot P85D er jo som å sammenligne en bmw 530 mot en M5 når det kommer til ytelser, ser ganske likt ut med ytelser er i helt forskjellige ligaer.

Det aller meste av det du ramser opp har jo S85 modellene som leveres nå. bb her på forumet har en god video om de funksjonene som leveres nå angående sikkerhet. Autopilot funksjonalitet er ikke klart enda, og kommer senere(tm)
Ytelse er vel noe som må oppleves, og ikke kan hverken sees via youtube eller bilder/artikler
2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

Dennis

#188
Har fått prøvd en helt ny p85 med de nye funskjonene så det er forsåvidt greit. Men er mer som 4wd, ytelser, forbedret kjøling? Test på bane, for tipper 4wd hjelper stort på at bilen ikke understyrer så mye som før. For å nevne noe av ting man vil ha info og tester om. Alltid greit med lesestoff og videoer når man venter på ny bil :) er sikker på at de som satt å ventet på P85 osv også satte pris på det selv om de vet hvordan bilen ser ut.


Tesla P85D

Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

lurium

Jeg har bestilt midtkonsoll av min kontakt i tesla bergen. Det er vistnok lang lev tid.. så må bestilles i god tid skal man få samtidig med bil.

frosken

Jeg bestilte i våres. Rekker ikke få den til nåværende bil. Kanskje jeg får den til D i februar? Flaks jeg har valgt samme interiør.

Tesla P85D

Sitat fra: Thomas M på tirsdag 02. desember 2014, klokken 23:11
Jeg har bestilt midtkonsoll av min kontakt i tesla bergen. Det er vistnok lang lev tid.. så må bestilles i god tid skal man få samtidig med bil.

Og da snakker vi samme midtkonsoll slik som på bildet i linken over hvor den går helt mot skjermen?

Pris?
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

lurium


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA