Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye seter

Startet av Ina, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 14:56

« forrige - neste »

Ina

Hei.
Jeg har en Think City elbil fra 2008/2009 (understellnummer: yycft26b28j005092), og har fått beskjed om at min PCU er ødelagt. Vet dere om hvor jeg kan få tak i en ny PCU, eventuelt om det er noen som selger en delbil (med PCU i, eller bare selger en PCU som er i orden) til en rimelig pris? Ta gjerne kontakt på personlig melding.

På forhånd tusen takk for hjelpen :)

edybvik

Kanskje PCU kan repareres ? Har du tatt den ut?

Ina

Hei. Tusen takk for svar! Jeg har fått fikset bilen min - jippi! Men kollisjonsputelyset lyser, vet noen om dette er en vanlig feil når man har tatt ut PCUen og fått den reparert? Jeg trengte ikke å omprogrammere startsperren.

På forhånd tusen takk. God jul.

Lynet

Det er RAC som styrer airbaglampa og den er dessverre av den litt upålitelige typen.
Det går an å montere OVMS eller høre med BauDemo om en modul som kan ta over for RAC.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Ina

flipflap

Hei! Kan jeg spørre hvor du fikk reparert pcu?
------

2008 Think City Zebra

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA