Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ekstralys

Startet av satheesh.net, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 13:12

« forrige - neste »

Dennis

De ekstra månedene å vente på 4wd er helt klart verdt det :) Hadde gladelig ventet 1 år også om det var om å gjøre.

christian1986

Sitat fra: Dennis på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 15:20
Sitat fra: ⓣⓔⓢⓛⓐ på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 15:13
Bestilte P85D på søndag, men er fortsatt usikker på fargen..
Har perlemor hvit på teslaen jeg kjører i dag, men den blir så fort møkkete.
Hva slags farge har dere valgt? Jeg tror svart lakk m svarte felger og sota ruter blir bra?

Jeg bestilte svart, da jeg synes den ser best ut i svart. Men vær obs på at den sorte lakken er vist en utfordring å holde pen siden den er veldig myk og får lett vaskeriper.

Jeg klarer ikke mer av den svarte, lakken er alt for myk. Velger nå den grå utgaven, sikkert lettere å holde pen.

Dennis

Sitat fra: christian1986 på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 15:48
Sitat fra: Dennis på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 15:20
Sitat fra: ⓣⓔⓢⓛⓐ på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 15:13
Bestilte P85D på søndag, men er fortsatt usikker på fargen..
Har perlemor hvit på teslaen jeg kjører i dag, men den blir så fort møkkete.
Hva slags farge har dere valgt? Jeg tror svart lakk m svarte felger og sota ruter blir bra?

Jeg bestilte svart, da jeg synes den ser best ut i svart. Men vær obs på at den sorte lakken er vist en utfordring å holde pen siden den er veldig myk og får lett vaskeriper.

Jeg klarer ikke mer av den svarte, lakken er alt for myk. Velger nå den grå utgaven, sikkert lettere å holde pen.

Kan jo håpe de endrer på det og får på en skikkelig type hard lakk som feks Audi, Mercedes ++ har. Men tviler sterkt på det, de aller fleste legger sikkert ikke merke til at lakken ser helt jævlig ut i sola. Er sikkert et fåtall av oss som lar oss irritere over det. Self healing lakk som bla. Lexus har hadde jo vært ypperlig :)

MR Tesla

Grå P85D er bestillt med levering i Mai når vegene er rene og tørre.

Ventet på X-en og har levd over et halvt år uten uten Tesla etter at jeg solgte Signatur P85+ (til en grei pris  ;)
I3 har jo vært en grei trøst i mellomtiden men kommer ikke langt med den...

bull

Jeg har gått for en svart-svart-svart-svart utgave av S85D. Hadde egentlig bestilt en mørkegrå S85, men angret egentlig på fargevalget, og da passet det fint at jeg likegodt kunne endre hele bestillingen :) Har riktignok ingen "firsthand" erfaring om hvordan den er å holde ren.

satheesh.net

La til et valg til: Jeg skal selge nåværende Tesla til fordel for D
;)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA