Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av M@Do, mandag 27. oktober 2014, klokken 19:33

« forrige - neste »

hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

frankofobia

TMS P85+ 2013 - 2015
TM3P: Bekreftet levering 25/3 VIN:5YJ3E7EB0KF195829 tidligere registrert
TM3P: Ny bil levert 29/3. Så å si ingentingå bemerke :-)

sn0le

Signert.

Men realistisk sett trur jeg en sånn oppgradering av bilen vil koste skjorta.
Kan fint klare meg uten alt Autopilot-tjafset bare jeg får Adaptiv Cruisekontroll.
Skiltgjenkjenning og teknologiske støttehjul har jeg lite bruk for, og hvorfor betale i dyre dommer for det?
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

bb

Jeg tror også at dette vil koste skjorta. Ettermontering av dobbeltlader koster jo allerede 40k mot 10k når man kjøper den med bilen. Det jeg savner av og til er visning av fartsgrense på stedet. GPSen vet jo allerede hastigheten på veien jeg er på. TomTomen min har allerede visning, men den er ikke alltid like oppdatert. En slik oppgradering av Teslaen kan jo rulles ut over the air helt gratis.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer






IFK

Tesla Model S P85+
Blå, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Tech-pakke, Parkeringsassistent, Lydstudio-pakke, Luftfjæring, Lyspakke, Sikkerhetspakke, Hattehylle :)

dundun

Dette tror jeg - med respekt og melde - at dere kan glemme.

Skal noe kunne retrofittes må det designes slik fra bunnen av, og jeg nekter å tro at Tesla kommer til å gå på enda en runde med redesign av det nye utstyret sånn at det kan ettermonteres. Tilsynelatende enkle ting som kabling er et helvete å få til om ikke alle deler er beregnet på det.

Selg bilen, kjøp ny. Det er nok billigere også.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

petersv

Jeg liker tanken med at det som praktisk lar seg ettermontere blir tilbydt, men denne "vi vil ha fordi vi fortjener det"-holdningen i underskriftskampanjeteksten har jeg ikke mye til overs for...

Verden går framover (heldigvis, ) deal with it ;)

cairnz

Ja jeg ser også muligheten i at noen ting kan ettermonteres - uten særskilte problemer. Å få full radar/sonar-dekning er nok bare å glemme, men å få kameraet som er oppe i speilhuset.. i mean, how hard can it be?
Elbilist

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA