Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Soul Electric ønskes kjøpt asap, eventuelt tas som innbytte på Model S.

Startet av Wangz, søndag 26. oktober 2014, klokken 11:34

« forrige - neste »

sn0le

Å, er det det ungdommen kaller det nå til dags? ;)
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

gbzdoc

Broderns elbil ble spiker etter at ene sideruta knuste under storm på vestlandet. Fuktskader inni bilen = spiker sa forsikringsselskapet selv om bilen tilsynelatende fungerte fint da han kjørte den til verkstedet for takst.

Et lite paradoks: Taksmannen tok på seg fullt verneutstyr og nappet ut hovedsikringen. That's it... Bilen var jo farlig med sine 400v på fri ferd rundt i bilen. Noe å tenke på. ;-)

tho

Jeg tror jeg ville holdt meg unna en tesla som har vært under vann.  :o
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Veggen

Aluminiumsspiker?
Trenger et nytt begrep nå ser jeg.
Ølbokser?

cairnz

Åh, du får autopilot-modell da.. kjedelig ventetid, men ny bil blir det vel uansett..
Elbilist

Brede

Så vidt jeg husker står det også et unntak fra batterigarantien dersom en pløyer gjennom vilkårene, dette gjelder "flooding" av batteriet.
Jeg vil tro at det er dette de mener med flooding?  ???

christian1986

Har vel fint lite å si, blir forsikringsselskapet som må ta regningen ;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA