Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: SW v.6.0

Startet av Frans-Åge Olsen, søndag 26. oktober 2014, klokken 09:19

« forrige - neste »

Frans-Åge Olsen

Flere motorer, betyr enda flere engangsavgift/momskroner undratt fra den norske stat.
Flere motorer betyr dobbel slitasje på veiene.
Flere motorer betyr ikke at bilen blir god på vinteren - den er forrtsatt alt for tung og lite testet, og livsfarlig i svinger når du skrur av traction control i svinger (bekreftet av NAF). Det kommer til å ligge strødd med Teslaer rundt veiene i vinter, noe som skaper mye kø og utslipp.

Konklusjon: Tesla Model S er fortsatt et problem for det norske samfunn.

Mvh,
Frans-Åge Olsen
http://anti-tesla.no/

MartinezSC


MyMuffin

Haha at noen faktisk lager en egen nettside for dette.
utrolig mye feil som tyder på dårlig kunnskap.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Muffinman

Fornøyelig som dette er, det fyller forumet med unyttig innhold. Kanskje mod kan flytte til humor og kanari?

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

petersv

Så må du ikke glemme at Tesla-eiere er skikkelig, skikkelig dumme, og teite, faktisk teitetere enn promp! Derfor slipper de ut mer co2 selv når de ikke kjører den skikkelig teite og dårlige bilen sin!

Øyvind.h

Haha. Han drar spøken langt, det skal han ha  ;D
Egen gjennomført tulleside.
Eneste som gjenstår nå er å få elbil-motstandere til å sluke agnet og begynne å sitere siden, så graver elbil-haterne sin egen grav. Flere slike tullesider takk!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Thomas Parsli

Jeg synes http://anti-tesla.no var godt utformet, men jeg savner de velfunderte, vitenskapelige og objektivene forskningsrapportene fra SSB-forsker Bjart Holtsmark. Jeg savner også alle de gode sakene fra hegnar.no og finansavisen.no
Og når du først snakker om store menn, professor Anders Skonhoft ved NTNU må ikke glemmes!

Jeg tror også det er mye å vinne på å fokusere på sniking i kollektivfelt -og hvis man estimerer kostnadene for alle Norges kollektivfelt og fordelte de på alle elbiler ville man hvor mye penger de mottar i statsstøtte!

Det bør også være mulig å få Jonas Gard Støre til å stå frem som æresmedlem; han er den eneste Norske politikeren som har lovet å aldri kjøpe en Tesla! (Partilederdebatten NRK -"Jeg kan love dere at jeg aldri skal kjøpe en Tesla"). Og når vi først snakker om mennesker som aldri skal kjøpe Telsa - Spetalen -han må med!

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Øyvind.h

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Tuxedo

Ho ho!  anti-tesla.no er en satireside som harselerer med holdningene vi typisk ser i nettavisenes kommentarfelt, og faktisk en hylende morsom sådan!
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

88charlie

Hehe. Skulle til å skrive et seriøst svar da jeg innså ironien ;D

Lett å bli lurt når man til stadighet må "opplyse" folk man møter som har hevet seg på teslamobbebølgen.

Øyvind.h

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

MartinezSC


samotholt

Jeg foreslår en avgift på mangel av IQ. Frans-Åge snyter i dag åpenbart staten for hinsides summer.
S85D, A8 3.0 Tdi, Allroad 2,7T

gbzdoc


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA