Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model S på finn.no

Startet av bongachalla, fredag 24. oktober 2014, klokken 10:43

« forrige - neste »

bongachalla

Viser til janmu sitt innlegg: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,17031.0.html
Prisen på nye batterier ligger på rundt 14 500,-, men går vi sammen kan vi få det enda billigere.

Jeg vurderer sterkt å bytte ut mine gamle dynex med nye Dynex. (antar det er samme batterier som Enviro vil ha 28.000kr for).

Flere som er interessert ? Vennligst ta kontakt med meg. Jeg holder til i Oslo.

ELhansa

Jeg har allerede byttet fra gamle Dynex til nye, kjøpt fra Unibatt. Dette gjorde jeg i august engang. Handelen er jeg fornøyd med, og bilen ruller og ''zummer'' godt. Jeg har også brukt EMS- analyser for nullstilling. (Kunne tenkt meg å vist hvilken funksjon man kan gjøre for å nullstille antall ladesykluser)

Litt tidlig å si om erfaringer om batteriene, men foreløpig fungerer dem utmerket.
67-Volvo 144s   -   90-Patrol GR    -    10-Reva'i
  -Har planer om å teste el-bil i Gudbrandsdalen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA