Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fulladet etter siste oppdatering 6.1 et eller annet

Startet av kaul75, mandag 20. oktober 2014, klokken 10:50

« forrige - neste »

kaul75

Fikk i dag vite at levering av egolf med varmepumpe vil igjen  bli forsinket. Bilen min skulle bli levert neste uke og  ifølge forhander var den ferdig produsert men i dag kom altså nyheten om alle bilene med varmepumpe skal gjennom en kvailitetskontroll som de påbegynner i uke 51......
Ble rimelig frustrert når jeg hørte dette. Er det noen som vet noe mer og kan dele det med oss >:( >:( >:( >:(

Selchiev

espsol

En kompis av meg fikk 10'000 tilbake som kompensasjon for å måtte vente..

Råde

Sitat fra: Selchiev på torsdag 09. oktober 2014, klokken 16:15
Du får poste på egolf forumet å se der..
Gjennomdiskutert der. Du får 10000,- i kompensasjon fra importør. Bilene settes på et lager i Tyskland (noen blir satt i Norge også) og frigis når de er klare, antakelig uke 51 (-ish...)

Les ca herfra:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,15190.285.html
e-Golf | X75D

Peterik

Jeg mottok følgende melding fra Møller Bil Skøyen i dag morges:
"Din bil gikk som en av de første ferdige kvalitetsjekket EGolf med Varmepumpe fra Wolfsburg med tog til Bremerhaven i går kveld.
Gir mer melding om Levering Tir/Ons til uken."

Jeg gleder meg til å cruise lydsvakt og utslipsfritt i Oslos gater om kort tid.
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006

sjeverni

Sitat fra: Peterik på fredag 07. november 2014, klokken 11:15
"Din bil gikk som en av de første ferdige kvalitetsjekket EGolf med Varmepumpe fra Wolfsburg med tog til Bremerhaven i går kveld.

Jeg gleder meg til å cruise lydsvakt og utslipsfritt i Oslos gater om kort tid.
hva tid har du bestilt bilen?
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

kaul75

Fikk ogspå beskjed sist uke at min vil var satt på toget til Bremerhaven. Selger sa ingen ting om at den var gått igjennom kontrollen :-\
Håper at det også er tilfellet her

Peterik

Sitat fra: Peterik på fredag 07. november 2014, klokken 11:15
..
Nyeste info - Sitat fra e-post fra Møller Bil Skøyen i dag (11.11.2014):

"Fikk beskjed Fredag at din bil gikk med tog fra Wolfsburg (Se vedlegg), men her ble det nok en "pitstopp" i Hodenhagen før forsendelse Bremerhaven. Vi håper på kort sjekk her før videreforsendelse. Dette har jeg aldri opplevd før når bil har vært ferdig på fabrikk."
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006

Råde

Min har vært i Hodenhagen over 2 uker, så det er nok der langtidslageret deres ligger...
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA