Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Uoriginal 16A Schuko ladekabel til Golf, og dekktrykk

Startet av Leif1, lørdag 18. oktober 2014, klokken 11:59

« forrige - neste »

Øggen

Sitat fra: Muffinman på søndag 12. oktober 2014, klokken 14:38
Hehe, jeg BOR minutter unna og er lommekjent. Ingen 22kw der.

Du er for øvrig hjertelig velkommen til å fylle opp på 32A enfase hjemme hos meg om du trenger.

Takker for invitasjon :-)
Ble hektisk familie middag, men ja, der er ingenting. Ifølge min bror må den være inne eller noe. Han har iallefall hatt gravearbeid foran kommunehuset og der skal det visst komme noe. En eller annen gang :-)

Muffinman

Har meldt fra til Ladestasjoner.no, fikk til svar at de skulle ta ned punktet fra kartet og sjekke opp mot utbygger. Nå er det ihvertfall der igjen, og veibeskrivelsen i Google Maps ser ut til å være spisset noe. Jeg finner fremdeles ikke noen lader. Med mindre den er bakerst på parkeringsplassen hvor Nettbuss parkerer bussene sine, da skal du ha en bra lang kabel for å nå forbi...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA