Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Underskriftskampanje for å få retrofit av Autopilot

Startet av ElSoul, torsdag 16. oktober 2014, klokken 10:33

« forrige - neste »

ElSoul

Men de med hvite plastdeksler i kombinasjon med titanium grey, det kan jo umulig bli seende bra ut? Ser OK ut på de med hvite lakk synes jeg.

Prøvde å finne noen "real time" bilder på nettet av den i kombinasjonen med titanium lakken og de hvite felgene uten hell. Usikker på hvordan det blir seende ut, eller om det er bedre å gå for å kjøpe egne.

Var noen her som nevnte wheelsshop.no. Der kan man jo velge Kia Soul som modell, og da får man opp en haug med alternative felger. Men det er vel ikke nødvendigvis slik at alle disse passer EV varianten, eller? Hva med dekktrykksensorene? Vil det kunnne være kompatibelt og funke som det skal selv om det er "uoriginalt"?

petgok

På Facebook siden til kia Norge står det nå som svar i et innlegg at de tilbyr en svart felg også. Er bilde av den også. Jeg synes de virket greie.
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

ElSoul

Petgok (eller noen andre): kan dere poste bilde av den nevnte, sorte felg? Jeg finner det ikke...

petgok

Håper jeg får lagt til et bilde her.
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

Selchiev

Vet du om det blir noe tillegg i pris?

Zyntax

"copy/paste" fra Facebook. ;)
Du finner innlegget under "innlegg på siden"

"Kia Bil Norge AS Hei Thor A*******, vi er enige at utvalget burde være bedre! Her er et felg-alternativ til som vi har fått frem. Sort felg som kanskje ser litt kulere ut "

Lite info å finne ellers...
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

ElSoul

Men disse sorte felgene leveres kun som en "vinterpakke" ?

K S

Sitat fra: ElSoul på torsdag 09. oktober 2014, klokken 20:33
Men disse sorte felgene leveres kun som en "vinterpakke" ?

Vil du bytte original felgene mot de sorte/grå? :-)

ElSoul

Ser ikke bort fra det, om det er mulig? :)

Selchiev

Jatakk, om plasten er hvit på grå biler også.. Bytte begge sett om mulig da :p, men felger er ikke viktig nok om prisen blir feil

K S

Sitat fra: ElSoul på torsdag 09. oktober 2014, klokken 22:13
Ser ikke bort fra det, om det er mulig? :)

Jeg får de sorte til vinterdekkene, kunne forsåvidt tenkt meg originalfelgene jeg....passer bra på hvit/blå...

Selchiev

Fikk du differanse i pris KS?

K S

Nei, vet ikke hvor mye dyrere originalfelgene er.

heidu

Måtte du gi beskjed til selger før du mottok bilen eller var det en enkel sak å få byttet om disse?

Leo

Noen som har bilde av de sorte på bil? Helst på en blå med hvitt tak.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA