Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bestilt en Soul EV? Post her!

Startet av Alfano, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 21:59

« forrige - neste »

Evlenol

En "mangel" jeg har merket meg nå som kulda har kommet:
Jeg kunne ønsket meg et bedre deksel til ladeluken. For det første, så blir det fort sittende fast når det er is på bilen. For det andre, så var det lille svarte dekselet over selve kontakten innenfor ytterluka tregt å lukke i kulda hos oss for noen dager siden, og tydeligvis gikk det ikke helt igjen - for da jeg prøvde å lukke ytterluka etterpå, så gikk den ikke igjen - og en flik av det lille svarte innerdekselet knakk av :(

Jeg ser også for meg at ytterdekselet kan komme til å bli ødelagt, det virker ganske spinkelt?
Kia Soul EV Exclusive, blå metallic med hvitt tak.

Oyssjo

Ona IX

Større valgmulighet for regenerering, slik som mange andre har bak rattet i f1 stil. Vil gjøre det litt enklere å kjøre superøkonomisk for noen, og andre som ikke bryr seg og bare vil ha den i B trenger ikke gjøre noe med dem :)

Edit: Og mulighet for favoritter i radioen. Jeg har ikke lyst til å bla meg gjennom en hel haug med kanaler jeg ikke ønsker!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

rifusk

Det er mulig p lagre favoritter på radioen, ganske så mange faktisk[emoji4]

Foreløpig savner jeg mulighet for app, regnsensor, xenonlys (evt betydelig bedre halogen!) og at det vises i displayet hvor mange km/t cruise-controllen er stilt inn på. "Begrenseren" viser jo dette, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke får CC til å gjøre det...

MEN jeg er strålende fornøyd med bilen!![emoji41]
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver.
Kontrakt underskrevet 05.11.2014
Levert desember :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA